הרשת החברתית: הבכירים מדליקים נר של חנוכה

מי הוזמנו, מי הדליקו, ומי שרו "מעוז צור" באירועי הדלקת החנוכיות?

ירון קסטנבוים, ישראל אהרוני, שרון מומן ושירה ברף / צילום: ערן לם
ירון קסטנבוים, ישראל אהרוני, שרון מומן ושירה ברף / צילום: ערן לם

מבזק חנוכה

נוסעים לפני המראה בטרמינל 3 בנתב"ג, הוזמנו לטקס הדלקת נרות חנוכה אותו ערכו יוחנן חיות, הרב הראשי של אל-על; אריה מונק, מנכ"ל עמותת "בית חם"; אהרון מרקוביץ, יו"ר אגודת ידידי העמותה; וירון רז, מנהל תחנת אל-על. בתום הדלקת הנרות פצחו הנוכחים בשירת מעוז צור והתכבדו בסופגניות.

גם באיקאה בנתניה התקיימה הדלקת נרות משותפת עם עמותת "כנפיים של קרמבו" המסייעת לצעירים עם צרכים מיוחדים. השתתפו: שולם פישר, בעלי איקאה ישראל; שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל; ואופירה רותם, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו".

בבורסה ליהלומים הדליקו נר של חנוכה במעמד נשיא הבורסה הפורש, שמואל שניצר. השתתפו המתמודדים על כיסא הנשיא: ארנון יובל ויורם דבש; וכן בן-ציון שאשו ויאיר הנדל, חברי הנהלת הבורסה.

חוה ומוטי זינגבוים, המככבים בימים אלה בסדרת הטלוויזיה "עסק משפחתי", ערכו הדלקת נרות אליה הגיעה גם גיסתה של ציפי לבני, חן לבני, העובדת אצל זינגבוים כרכזת מערך ההדרכות.

הדלקת נרות חגיגית התקיימה אתמול (ג') גם בשרונה מרקט בתל-אביב, שבאחרונה התפוצץ המשא-ומתן למכירתו לעזריאלי.

נכחו: שרון מומן, מנכ"ל שרונה מרקט; השפים ירון קסטנבוים וישראל אהרוני; שירה ברף, מנהלת אק"ים תל-אביב; אורן רווח, יו"ר אסתי לאודר; ארנון הראל, מנהל אגף השיווק יקב רמת-הגולן; האדריכל אילן פיבקו; רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה; צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס; ואחרים. 

 

מבזק חנוכה / צילום: קובי פוקס אריאל שרוסטר ערן לם אלעד גוטמן
 מבזק חנוכה / צילום: קובי פוקס אריאל שרוסטר ערן לם אלעד גוטמן

חלום של מטוס (1)

סופר-הרון הוא שמו של מטוס ללא טייס (מל"ט) של התעשייה האווירית המסוגל לשהות באוויר 45 שעות ברציפות עם טווח טיסה של כ-1,000 ק"מ.

דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל, שהגיע בשבוע שעבר לסיור בתעשייה האווירית בנתב"ג, ביקר בין היתר במערך המל"טים וראה את המטוס.

התלוו אליו: רפי מאור, יו"ר התעשייה האווירית, ויוסי וייס, מנכ"ל החברה, שהצטלמו ליד הסופר-הרון, שלזכותו - כך טוענים בתעשייה האווירית - כבר נזקפו משימות מודיעין שונות. 

יוסי וייס, דן שפירו ורפי מאור / צילום: התעשייה האווירית
 יוסי וייס, דן שפירו ורפי מאור / צילום: התעשייה האווירית

לקוחות בטוחים

עם מי נפגש ג'ון קולן, מנכ"ל Aon Risk Solutions באזור EMEA, ברוקר הביטוח מהגדולים בעולם? קולן הגיע השבוע לארץ לסבב פגישות עם לקוחות החברה, בהם ישראל לדרברג, סמנכ"ל הכספים של בזן. אל קולן התלווה אילן בק, יו"ר Aon ישראל. 

חלום של מטוס (2)

הדרימליינר - מטוס הנוסעים החדשני - עושה בקרוב עלייה לישראל. סטיב יודבר הייזי, נשיא ומנכ"ל ענקית חברת הליסינג התעופתי ALC (Air Lease Corporation); דוד מימון, מנכ"ל אל-על; ותמי מוזס, סגנית יו"ר דירקטוריון החברה; חתמו ביום שני האחרון על עסקת ליסינג לחכירת שני מטוסי דרימליינר חדשים מדגמי בואינג 787-9, כחלק מתוכנית ההצטיידות החדשה עליה הכריזה אל-על באוקטובר האחרון, ובמסגרתה צפויה החברה להתחדש בסך של 15 מטוסי דרימליינר.

שני המטוסים הראשונים צפויים להיקלט בצי המטוסים של אל-על ברבעון השלישי של 2017. 

סטיב יודבר הייזי, תמי מוזס ודוד מימון / צילום: סיון פרג'
 סטיב יודבר הייזי, תמי מוזס ודוד מימון / צילום: סיון פרג'

מטפסים גבוה

טיפוס על הקילימנג'רו, ההר הגבוה ביותר באפריקה, הוא מושא נפשם של רבים, גם של בעלי מוגבלויות. משלחת של עמותת אתגרים, המסייעת לבעלי מוגבלות באמצעות ספורט מסוגים שונים, יצאה לקילימנג'רו בסיועה של חברת ספארי קומפני המתמחה בטיולי ספארי ביבשת השחורה.

המסע תועד בסרט "אין הר גבוה מדי" אותו הפיק גלעד עדין וביים רני מונצז', שישודר בקרוב בערוץ הראשון.

להקרנת הבכורה של הסרט, שהתקיימה ביום שישי האחרון, הגיעו: ח"כ אלי כהן; אבנר בלקנאי, מנכ"ל עמותת אתגרים; גלעד עדין, מפיק הסרט; רונית הרשקוביץ, קונסולית כבוד של זמביה בישראל ומנכ"לית ספארי קומפני, ובן זוגה השחקן פולי רשף; הבמאי רני מונצז'; ואחרים. 

בלקנאי, עדין והרשקוביץ / צילום: רמי זרנגר
 בלקנאי, עדין והרשקוביץ / צילום: רמי זרנגר

 

זזים

שי כהן, ממייסדי מלאנוקס, מצטרף כדירקטור לדירקטוריון החברה; פרדי גבאי מונה לסמנכ"ל תוכנה.

ניר פרימו מונה למשנה למנכ"ל מכללת רידמן.

מינויים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית: ד"ר יורם וולף מונה ליו"ר האיגוד; ד"ר מאיר כהן וד"ר רן טליסמן מונו לחברי ועד.

מינויים בקבוצת נגב: גבי קליין מונה לסמנכ"ל השיווק; אלי עמית מונה לסמנכ"ל מכירות פרויקטים; דוד בן-פורת לסמנכ"ל שרשרת אספקה; איציק שאשו לסמנכ"ל קמעונאות; ומיכל נוף למנהלת השיווק.

ד"ר נסים לוי מונה לנשיא ארגון ספיישל אולימפיקס בישראל.

דורון בן-עמי מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בתראפיקס.

ארז פז מונה למנכ"ל יקבי כרמל.

ניר פדרבוש לסמנכ"ל השיווק של החברה הגאוגרפית.

דפנה גיא-שטגמן לסמנכ"לית תוכן בחברת התוכן השיווקי GC מקבוצת אדלר-חומסקי.

גילי מולר מונה לסמנכ"ל מוצרים ולמנהל מרכז הפיתוח בניוטרון אבטחת מידע.

גל לנדאויערי מונתה למשנה למנכ"ל ו-COO בבורסה לניירות ערך.

חזי עובדיה מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת ISS ישראל.

אהוד דנוך מונה למנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות.

מיה אייזן מונתה לסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של חוגלה קימברלי.

רו"ח ג'ק בלנגה, סגן נשיא לשכת רואי החשבון, מונה לראש ועדת המסים בלשכה.