יצרנית המצלמות גו פרו תשיק מזל"ט חדש - "קארמה"

החברה חשפה את המידע בסוף השבוע ביו-טיוב, באמצעות סרטון בן דקה ■ גו פרו לא מסרה מידע רב על צורת המזל"ט או המחיר שלו, אך שיווק המוצר הגיוני מאוד

חברת גו פרו (Go Pro) מסרה באחרונה כי תשיק את המזל"ט הראשון שלה בתחילת 2016, וכעת החברה הודיעה על שם המותג שלו - קארמה.

החברה חשפה את המידע בסוף השבוע ביו-טיוב, באמצעות סרטון בן דקה. גו פרו לא מסרה מידע רב על צורת המזל"ט או המחיר שלו. עם זאת, שיווק המוצר הגיוני מאוד מאחר ואוהדים רבים מאוד של מכשירי גו פרו חיברו את מצלמות הווידאו של החברה למזל"טים המיוצרים על ידי חברות אחרות. ישנם אלפי סרטונים כאלה ביו-טיוב.

החדשות שפרסמה החברה בוודאי ישמחו את המשקיעים של גו פרו. הדבר דרוש לאחר הביקורות השליליות שספגה החברה בעקבות המצלמה האחרונה שהוציאה לשוק, Hero4, שלא עמדה בציפיות. נציין כי מניות גו פרו  ירדו ב-80% מאז השיא שנרשם באוקטובר 2014.

הסרטון שפרסמה החברה בסוף השבוע אינו מסגיר הרבה. הוא מציג מזל"ט המרחף ליד גולש סקי כשהוא עושה את דרכו במורד ההר, באתר סקי בקנדה. מספר אתרי סקי בארה"ב בוחנים אפשרות של "אזורי מזל"טים", שבהם יפעלו מזל"טים על ידי אנשי מקצוע ויפיקו עבור גולשים סרטונים המציגים אותם תוך כדי פעולה.

בעוד שהמצלמה של החברה מובילה בקטגוריה שלה, יהיו למזל"ט "קארמה" מתחרים רבים, מצד Solo 3DR ו- DJI Phantom 2 Vision PLUS Quadcopter שהפכו לפופולריים מאוד בתחום המצלמות המיוחדות וחנויות הספורט האקסטרימי.