תלונה נגד ג'ודי שלום-ניר-מוזס: "איימה על 7 מתלוננות נגד סילבן"

אומ"ץ פנתה ליועמ"ש בדרישה לפתיחת חקירה ע"י משרד מבקר המדינה

ג'ודי ניר מוזס / צילום: תמר מצפי
ג'ודי ניר מוזס / צילום: תמר מצפי

תנועת אומ"ץ הגישה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, תלונה נגד ג'ודי שלום-ניר-מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום, בגין דברים שצייצה בטוויטר בשבוע שעבר, בהם נשמע איום - לדברי אומ"ץ - כלפי 7 מתלוננות נגד שלום.

כזכור, ג'ודי שלום-ניר-מוזס צייצה בטוויטר כי יש ברשותה "מידע רב" על המתלוננות, והבטיחה לפרסם אותו גם אם הדבר למעצרה. ראשת מרצ ח"כ זהבה גלאון תקפה אותה על הדברים הללו וקראה לוינשטיין לפתוח בחקירה נגדה.

בתלונה של אומ"ץ נכתב כי שלום-ניר-מוזס "פרסמה באינטרנט מסר מאיים כלפי 7 נשים שחשפו באחרונה פרשות מין חמורות שבהן היה מעורב לכאורה בעלה השר סילבן שלום. אומ"ץ דורשת שמשרד מבקר המדינה יורה על חקירת משטרה, בחשד שרעיית השר עברה עבירה של סחיטה באיומים"

לדברי אומ"ץ, "אין זו הפעם הראשונה שג'ודי משתמשת בכלי התקשורת שעומדים לרשותה כאמצעי הגנה על בעלה ומשפחתה ולעיתים גם לצורכי אינטרסים אישיים אחרים. תנועת אומ"ץ הגישה בעבר נגדה שורה של תלונות על פגיעה חמורה באתיקה המקצועית, אך לצערנו היא זכתה לגיבוי של הנהלת רשות השידור; הפעם חצתה רעיית השר את כל הגבולות".

 

לדברי אומ"ץ, לדבריה של שלום-ניר-מוזס יש כבר השפעה: "בימים האחרונים ניכרה כבר השפעתם של האיומים הפומביים של רעיית השר, כאשר מתלוננת אחת לפחות אמרה בכלי התקשורת כי היא חזרה בה מכוונתה להתלונן במשטרה, מחשש שתהיה למרמס על-ידי משפחת שלום-מוזס המתוקשרת והכוחנית.

"אנו מצפים שמשרד היועץ המשפטי לממשלה יפעל בדחיפות בפרשה זו, מחשש שיהיו לה השלכות שליליות נוספות בימים הקרובים".