גאדג'טים: מחשב לנובו All In One - חומרה טובה, לא למקצוענים

דגם ideacentre AIO 700 של לנובו  הוא לא מחשב יקר במיוחד, אבל גם אי אפשר לתאר אותו כזול ■ החומרה מוצלחת, אבל לא ככזו שתספק את המשתמשים הכבדים ■ הוא מתאים לרוב האנשים שמחפשים מוצר טוב, אשר יכול לספק אותם לעבודות משרדיות וקצת מעבר לזה

מחשבי ה-All In One היא קטגוריה ותיקה בשוק, המציעה את כל רכיבי החומרה של המחשב בתוך המסך. הפתרון העיצובי הזה מאפשר ארגון נוח יותר של סביבת העבודה. חברת לנובו החלה לשווק ממש לאחרונה בארץ את דגם ideacentre AIO 700, הכולל גם את המעבד החדש של אינטל Skylake ואת מערכת ההפעלה ווינדוס 10.

מסך: ה-AIO 700 מגיע עם מסך בגודל 23.8 אינץ' בטכנולוגיית LED וברזולוציית Full HD. התצוגה טובה, לא מדהימה, הצבעים עשירים אבל לא מאוד עשירים. בסך הכל היינו מרוצים, חבל רק שלנובו לא שילבה כאן טכנולוגיית מגע, אשר הייתה מוסיפה לשימושיות. המסך גם כולל מצלמה וידיאו לשיחות וידיאו בשילוב מיקרופון.

חומרה: לא נתקלנו בבעיות ביצועים במחשב הזה, החומרה שלו גבוהה - מעבד אינטל i7 במהירות 3.40 ג'יגה הרץ עם 8 ג'יגה זיכרון עבודה מסוג DDR4 המהיר. הכונן הקשיח מגיע בנפח גדול מאוד של 2 טרה. זמן ההפעלה של המחשב ממצב שינה לוקח שנייה או שתיים והוא לא מיידי. כרטיס המסך הוא GTX950A של חברת NVIDIA. ניתן להפעיל כאן משחקים, גם חדשים, אבל לא בגרפיקה הכי גבוהה (בכל מקרה המחשב לא מיועד לגיימרים). הרמקולים המשולבים במסך הם מתוצרת חברת האודיו JBL. הסאונד לא רע והוא גם לא שטוח כמו ברמקולים אחרים מהסוג הזה.

עיצוב: העיצוב של הדגם הזה יתאים לכל שולחן עבודה. מדובר במחשב בצבע שחור, עם מסגרת זכוכית שקופה ומבריקה. הרמקולים הממוקמים בחלק התחתון תופסים נוכחות, כאשר הרגליות שלו בנויות בצורת V.

חיבורים: לנובו משלבים כונן DVD לצריבת דיסקים, לא ברור למה. יש כאן קורא כרטיס זיכרון מסוג SD ושתי כניסות USB מתקן 3.0 המהיר, הממוקמות בצד המסך לגישה מהירה. אפשר למצוא עוד כניסת USB 3.0 בגב המסך לצד עוד 2 כניסות מתקן 2.0. בלנובו צרפו גם כניסת ויציאת HDMI.

בשורה התחתונה: ה-AIO 700 הוא לא מחשב יקר במיוחד, אבל גם אי אפשר לתאר אותו כזול. הוא מגיע עם חומרה מוצלחת, אבל לא ככזו שתספק את המשתמשים הכבדים הדורשים כונן SSD מהיר יותר או מסך מגע עם רזולוציה גבוהה יותר. אז למי כן מתאים המחשב? לרוב האנשים שמחפשים מוצר טוב, אשר יכול לספק אותם לעבודות משרדיות וקצת מעבר לזה.

מחיר: 6,000 שקל.

ציון: 8.5.