ג'ודי וסילבן שלום רכשו דירה בת"א ב-15 מיליון שקל

השטח של הדירה הוא 281 מ"ר ויש בה 2 מרפסות פתוחות בשטח 17 מ"ר כל אחת המחוברות יחד למרפסת ענקית שצופה לים, 2 חניות ו-2 מחסנים ■ הווילה של בני הזוג ברמת גן ששוויה נאמד ב-8 מיליון שקל תוצע למכירה

סילבן שלום וג`ודי ניר מוזס שלום שלום/ צילום: יוסי כהן
סילבן שלום וג`ודי ניר מוזס שלום שלום/ צילום: יוסי כהן

עוזבים את רמת גן ועוברים לתל אביב: שר הפנים לשעבר סילבן שלום, שפרש בשבוע שעבר מהחיים הפוליטיים, ואשתו ג'ודי שלום ניר מוזס רכשו דירה בשכונת פארק צמרת בתל אביב תמורת כ-15 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

העסקה נעשתה לפני חודשיים בקירוב, ובמסגרתה רכשו בני הזוג דירה בקומה 28 במגדל מנהטן שברחוב נסים אלוני. השטח הרשום של הדירה הוא 281 מ"ר ובנוסף יש בה שתי מרפסות פתוחות בשטח 17 מ"ר כל אחת המחוברות יחד למרפסת ענקית שצופה לים, שתי חניות ושני מחסנים. מגדל מנהטן, שאותו הקימה קבוצת בסר בשנת 2010, כולל 40 קומות, 177 דירות, חדר כושר ובריכת שחייה.

על פי הערכות, בני הזוג צפויים לעבור להתגורר בדירה, ולהציע למכירה את הווילה המפוארת שבה הם מתגוררים בשכונת תל בנימין ברמת גן. זאת, לאחר שילדיהם של בני הזוג בגרו ועזבו את הבית. הווילה, שבה התגוררה ניר מוזס שלום גם בנעוריה, ממוקמת בין שיכון ותיקים למתחם הבורסה, ברחוב בנימין היוקרתי שבו מתגוררים גם שגרירי מדינות שונות המשרתים בישראל. בשנים האחרונות הוערך שוויה של הווילה ב-8 מיליון שקל.

כאמור, בשבוע שעבר פרש שלום (הליכוד) מהחיים הפוליטיים אחרי 23 שנה שבהן כיהן כחבר כנסת וכשר במשרדים שונים ובהם החוץ והאוצר, בעקבות עדויות של כמה נשים על הטרדות מיניות.

במגדל מנהטן מתגוררים ידוענים רבים. כך למשל, בקומה שמעל הדירה שרכשו בני הזוג שלום מחזיק בבעלותו דירה המנכ"ל המיתולוגי של כיל לשעבר, עקיבא מוזס. כמו כן, לפני שנתיים פירסם "גלובס" כי מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן מכר את דירתו בשטח 330 מ"ר בקומה ה-30 של המגדל תמורת 20.5 מיליון שקל. זאת, לאחר שקינן רכש את הדירה בשנת 2005 תמורת סכום הנמוך בחצי ממחיר המכירה.

מבני הזוג ג'ודי שלום ניר מוזס וסילבן שלום לא נמסרה תגובה.

הווילה של סילבן שלום ושל ג'ודי ניר מוזס שלום / צילום: תמר מצפי
 הווילה של סילבן שלום ושל ג'ודי ניר מוזס שלום / צילום: תמר מצפי
מגדל מנהטן בפארק צמרת / צילום: תמר מצפי
 מגדל מנהטן בפארק צמרת / צילום: תמר מצפי