נתניהו: "מקווה שאני טועה בקשר לאיראן"

בוועידה הכלכלית בדאבוס אמר ראש הממשלה כי "אחרי העסקה יש כמה דברים שצריך לעשות" ■ נתניהו התייחס בדבריו גם למלחמת האזרחים בסוריה: "היינו מעורבים בסיוע רפואי"

בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ה') על הסכם הגרעין בין איראן למעצמות כי "אני מקווה שאני לא צודק, שאירן תשתנה, אבל אנו נראה בקרוב". את הדברים אמר במהלך הוועידה הכלכלית בדאבוס.

מוקדם יותר היום נפגש נתניהו עם סגן נשיא ארה"ב, עמו דן על סוגיות ביטחוניות ואסטרטגיות במזרח התיכון. במסגרת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס השתתף נתניהו במפגש ייחודי עם מנכ"לים ובכירים בתעשיית הסייבר העולמית בנושא קידום הגנת הסייבר.

במפגש נידונו איומי הסייבר והשלכותיהם על ההתפתחות וההטמעה של טכנולוגיות חדשניות. עוד דובר על הסיכונים הכלכליים, החברתיים והאסטרטגיים הכרוכים באיומים הללו, ושיתופי הפעולה הייחודים שנדרשים בין ממשלות למגזר הפרטי כדי להיערך לאיומים באופן שיבטיח את מינוף מהפכת הסייבר לטובת רווחה וצמיחה כלכלית בעולם.

ראש הממשלה נתניהו הדגיש כי ההתפתחות המהירה של הסייבר יוצרת הזדמנויות חסרות תקדים עבור החברה האנושית והכלכלה העולמית, ולמעשה הסייבר שינה באופן מהותי אלמנטים בסיסיים בחיינו, הן כאנשים פרטיים והן כאומות.

ראש הממשלה ציין כי ישראל מבצעת שיפורים בשיטות ותקני עבודה כדי לצמצם את פגיעותם של ארגונים לאיומי סייבר ופירט אודות הקמת רשות לאומית להגנת הסייבר הפועלת באופן שוטף יחד עם הסקטור הפרטי, בעודה ממנפת את היכולות והידע של מערכת הביטחון.