שבדיה: לא תאמינו מה העונש של מהגר שתקף אם לעיני ילדיה

תיעוד ממצלמות אבטחה של אירוע מטלטל שאירע בתחנת הרכבת התחתית בשטוקהולם הפך לשיחת היום במדינה ועורר גל של תגובות נזעמות ■ צפו בסיפור על האדם שהוכרז כ"איש השנוא בשבדיה" 

האדם השנוא בשבדיה / צילום: מהוידאו
האדם השנוא בשבדיה / צילום: מהוידאו

האירוע הזה אירע בתחנת הרכבת התחתית בסטוקהולם, שבדיה, לפני כשבועיים. אם לשני ילדים קטנים עושה דרכה אל עבר הרציף התת-קרקעי, כשהיא מזהה אישה מבוגרת שמוציאה את מתיקה את המכשיר הנייד שלה בכדי לענות לשיחת טלפון. גבר שצועד בעקבותיה מנצל את חוסר תשומת-הלב של האישה ואת העובדה שהתיק שלה נשאר פתוח בכדי לנסות ולשלוף ממנו את הארנק שלה.

האם מגלה אזרחות טובה ומסבה את תשומת-לבה של האישה המבוגרת למתרחש, ובתגובה הגבר מנתק מגע מהמבוגרת, מפנה את מבטו לכיוון האם, מחטיף לה סטירה קטנה, ממשיך עוד שני צעדים וחוזר ומכניס אגרוף עוצמתי לכיוונה.

וכאילו שלא היה די בתגובה האלימה הזו, בעודו עושה דרכו במורד המדרגות, הוא מספיק לשלוח יריקה משפילה בפניה של האם האוחזת בחוזקה את ילדיה הקטנים.

האירוע המטלטל הזה והתיעוד ממצלמות האבטחה הפכו לשיחת היום בסטוקהולם, כשהמשטרה המקומית הוציאה אותו לתקשורת במטרה ללכוד את הגנב האלים שזכה לתואר "האיש השנוא בשבדיה".

יומיים לאחר המעשה, האיש - מהגר מבקש מקלט מתוניס - נעצר. בקשת המקלט שלו נדחתה, ומה היה עונשו, תשאלו? הוא גורש אחר כבוד לדנמרק השכנה.