מזרחי במו"מ מתקדם למכירת בניין בי-ם ב-100 מ' ש'

הנכס שעומד במרכז המו"מ כולל 7 קומות משרדים מעל קומת מסחר הכוללת סניף פעיל של הבנק ובית עסק נוסף, שניהם פונים לרחוב הלני המלכה

בנק מזרחי טפחות / צילום: איל יצהר
בנק מזרחי טפחות / צילום: איל יצהר

בנק מזרחי טפחות  בדרך לעסקת נדל"ן גדולה בבירה. ל"גלובס" נודע כי הבנק נמצא במשא-ומתן מתקדם למכירת נכס שבבעלותו בירושלים בעבור כ-100 מיליון שקל.

מדובר במבנה ברחוב הלני המלכה 9 במרכז העיר, בסמוך למגרש הרוסים.

הנכס שעומד במרכז המו"מ כולל 7 קומות משרדים מעל קומת מסחר הכוללת סניף פעיל של הבנק ובית עסק נוסף, שניהם פונים לרחוב הלני המלכה. המבנה משתרע על פני כ-7,200 מ"ר בנוי וממוקם מרחק הליכה קצר מדרך יפו וציר הרכבת הקלה.

עד כה התרכזה במבנה זה פעילות ענפה של הבנק, הן בסניף והן בקומות המשרדים. גורמים בענף מניחים כי אם תושלם העסקה, סניף הבנק הפועל במקום יישאר במקומו.

אברהם צבי ברק, מנהל המחלקה המסחרית באנגלו סכסון ירושלים, מציין כי שווי שטחי משרדים באזור מרכז העיר עומד על כ-15 אלף שקל למ"ר ושטחי מסחר נמכרו על פי שווי של כ-35 אלף שקל. עוד מציין צבי ברק כי קיים ביקוש רב לנכסים מסוג זה, בניינים ותיקים וגדולים במיקומים מרכזיים בין היתר כדי להסב אותם לבתי מלון. נציין כי לא ידוע אם זו אכן הכוונה של מי שמתעתד לרכוש את הנכס אם וכאשר העסקה תצא לפועל.