הסיפור המפחיד על הדוגמנית שעינתה דוגמנית אחרת בקולומביה

דוגמנית מוכרת בקולומביה ואחותה חטפו דוגמנית יריבה, קשרו אותה, חישמלו אותה, גזרו את שיערה, איימו לשפוך חומצה על פניה, שדדו אותה, הפשיטו אותה וזרקו אותה לרחוב פצועה ועירומה

ימי ריי / צילום מסך
ימי ריי / צילום מסך

אמנם חטיפות בקולומביה הן עניין של מה בכך, לצערם של התושבים, אבל למקרה שלפנינו לא קשורים ארגוני פשע, או דרישות לתשלומי כופר וכדומה. הסיפור שלפנינו מתאר חטאים קדומים - קנאה ורהב - בין שתי דוגמניות קולומביאניות. 

לפי דיווח ב"דיילי מייל", הדוגמנית הקולומביאנית ימי ריי (Yeimi Rey) בת ה-21 נעצרה בשבוע שעבר על-ידי המשטרה בקולומביה, בחשד שהיא ואחותה חטפו דוגמנית יריבה, עינו אותה באכזריות כפי שיפורט בהמשך וזרקו אותה לרחוב - כל זאת בגלל שהדוגמנית היריבה פירסמה ברשתות החברתיות תמונות לא מחמיאות של ריי ואחותה - לפני שהן ביצעו ניתוחים פלסטיים. 

ריי ניסתה לברוח מקולומביה בטיסה למיאמי אך נעצרה בשדה התעופה בבוגוטה. נגד אחותה קלאודיה יש צו מעצר פתוח, והיא עדיין לא נעצרה. 

לפי עדותה במשטרה של הדוגמנית היריבה, קרולינה מונייז (Carolina Munoz), מתוך אקט של נקמה, שתי האחיות חטפו אותה ב-31 בינואר 2015, קשרו אותה ודחפו אותה לרכב שלהן. לאחר מכן הן חישמלו אותה, נשכו אותה, גזרו את שיערה והשאירו אותה קירחת, חתכו את בגדיה והשאירו אותה עירומה, צילמו אותה והעלו את התמונות לרשת, לא לפני ששדדו אותה מכל הכסף שהיה עליה.

הדוגמניות המעורבות. צילום מסך
 הדוגמניות המעורבות. צילום מסך

ימי ריי (בצד שמאל), קרולינה מונייז (באמצע), קלאודיה ריי (בצד ימין)

לדברי מונייז, שתי האחיות אמרו לה שהן יהרגו אותה, קודם לכן איימו לשפוך חומצה על פניה ולהרוס את חייה, ואמרו שהן חזקות ומשפיעות, כך שאם היא תתלונן עליהן, הן לא ייפגעו, והיא זו שתפסיד. 

לאחר שזרקו את מונייז הפצועה והעירומה לרחוב, שתי האחיות עזבו את המקום ברכבן, אבל הן נכנסו בעץ בתאונת דרכים, מה שהביא למקום את המשטרה, והן נעצרו - אך שוחררו זמן קצר לאחר מכן. הפרשה נדונה בבית משפט מאז ינואר 2015, ורק לאחרונה ריי נעצרה, ונגד אחותה יצא צו מעצר. 

בחקירתה מונייז הודתה כי פתחה שני חשבונות טוויטר פיקטיביים ושם פירסמה את התמונות הלא מחמיאות של האחיות ריי, וטענה כי מדובר בתגובה שלה על ביקורת מצד האחיות ריי על המראה החיצוני של מונייז ברשת.