רדיו תל-אביב: אסי עזר עובר לשדר בצהריים

יגיש עם רותם סלע תוכנית יומית בקיץ ■ בינתיים ימשיך בתוכנית הבוקר

אסי עזר / צלם: איל לנדסמן
אסי עזר / צלם: איל לנדסמן

רדיו תל-אביב יעלה רצועה חדשה בהנחיית אסי עזר ורותם סלע בזמן האזנת השיא בצהריים. ל"גלובס" נודע כי הרצועה תעלה במהלך חודשי הקיץ בין השעות 14:00-16:00. עד עתה הגיש עזר את תוכנית הבוקר לצדה של דפנה לוסטיג, השוהה בימים אלו בחופשה, ולא מן הנמנע כי בעתיד רצועת הצהריים תמוסד או תועתק לבוקר. עזר ימשיך, לפחות בחודשים הקרובים, לשדר לסירוגין את תוכנית הבוקר עם מיה דגן, הממלאת את מקומה של לוסטיג.

התוכנית תכלול פעילות דיגיטלית אינטראקטיבית, תוך שילוב המאזינים והתבססות על מאגר העוקבים הרב של סלע ועזר. על-פי פיתוח התוכנית, היא צפויה להתקיים סביב השעון ברשתות החברתיות ובפעילות דיגיטלית, שתגיע לשיאה בשעתיים שבהן תשודר ברדיו. סלע ועזר הגישו באחרונה יחד זו העונה השנייה את "הכוכב הבא לאירוויזיון" בערוץ 2, ובמקביל הם מובילים מסע פרסום למרכז קניות. סלע גם מככבת בסדרה שיצר עזר לקשת, "להיות איתה".

בתקופה האחרונה עובר רדיו תל-אביב שינוי מעמיק בכל הקשור ליחסיו עם קהילת הפרסום, לאחר שהתחנה בחרה שלא להמשיך ולעבוד עם שפ"א, המשווקת את שטחי המסחר במרבית תחנות הרדיו האזוריות. המציאות החדשה מעמידה את התחנה האזורית במצב שבו היא צריכה לשווק באינטנסיביות את תכניה בעצמה, תוך תחרות בגוף בעל דומיננטיות מובהקת.

סקרי ה-TGI האחרונים גילו חולשה ברצועת הבוקר של התחנה בבעלות קבוצת "רדיו ישראל" (המחזיקה גם ברדיו תל-אביב וברדיו דרום), אל מול הרצועות הדומיננטיות האחרות של טל ואביעד ברדיו אקו 99FM ושי ודרור ברדיו ללא הפסקה. על-פי הנתונים, תוכניתם של עזר ולוסטיג היא השלישית מבין השלוש ומושכת רק 75 אלף מאזינים מדי בוקר ברדיו תל-אביב. עזר גם הוביל את רדיו תל-אביב לא אחת לעימותים מול הרשות השנייה בעקבות מעשים שנויים במחלוקת בתוכנית הבוקר - בהם השמעת גניחות מוקלטות של שכנתו.

 

ברדיו תל-אביב אישרו את הפרטים.