בן-משה התעניין ברכישת מגה בתום המכרז - הנאמנים תוקפים אותו

בן-משה פנה לנאמני מגה ביום שישי בתום המכרז לרכישת מגה והביע נכונות לרכוש את הרשת ■ היום שלחו נאמני מגה לבא-כוחו של בן-משה מכתב שבו הם תוקפים אותו בחריפות וטוענים כי ניסה לשכנע מתעניינים אחרים להגיש הצעות לרכישת מגה

מוטי בן-משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן-משה / צילום: תמר מצפי

איש העסקים מוטי בן-משה, שרכש את חברת אלון רבוע כחול, פנה לנאמני מגה ביום שישי אחר-הצהריים והודיע כי בכוונתו לרכוש גם את רשת מגה. זאת, שעות ספורות לאחר תום המכרז. היום (א') שלחו נאמני מגה לבן-משה מכתב שבו הם מבקרים את ההתנהלות שלו בחריפות ואף האשימו אותו בכך שניסה לשכנע מתעניינים אחרים ברכישת מגה להגיש הצעות במכרז.

במכתב ששלחו נאמני מגה לבא-כוחו של בן-משה הם כותבים: "רק ביום שישי האחרון בשעה ארבע אחר-הצהריים ערב שבת, ולאחר שתם המועד האחרון להגשת הצעות במכרז, מצאת לנכון לראשונה בשיחה טלפונית עם אחד הנאמנים לבקש פגישה שתוכנה יהיה הסדר שכולל את את רכישתה של מגה. בכך יצא המרצע מן השק. עוד לא יבש הדיו מהשיחה כאמור, נשלח שליח מטעם מרשך לדבר עם יו"ר ההסתדרות בנושא רכישת מגה על-ידי מרשך".

נאמני מגה מאשימים גם את בן-משה בכך שהוא ניסה להניא מתעניינים אחרים מלהגיש הצעות למכרז. "הגיעו לידי הנאמנים ידיעות ברורות כי מרשך פונה באופן יזום למתעניינים שונים ברכישת החברה באופן שהניא אותם מהגשת הצעות לרכישתה", כך כותבים הנאמנים. "יתרה מכך, המשחק הכפול ששיחק מרשך שמחד מסר לנאמנים כי הוא לא מתכוון להגיש הצעה בקשר למגה, ומצד שני מלבה את השמועות כי בכוונתו לרכוש את מגה".

ביום שישי נסגר כאמור המכרז לרכישת מגה. 3 מועמדים הגיעו לקו הסיום: רמי לוי; קבוצה בראשות שר התמ"ת לשעבר שלום שמחון; והאחים שבע. (לסיפור המלא