בעלי האג"ח של אלון מכנסים אסיפה לדון בהצעת בן משה

מחזיקי האג"ח מעוניינים להתעדכן בפרטי המו"מ עם בן  משה ■ בסביבת מחזיקי האג"ח טוענים כי אי ההסכמות בין הנציגות לבן משה מציבות שאלות לגבי המשך המו"מ

מוטי בן-משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן-משה / צילום: תמר מצפי

מחזיקי אגרות החוב של חברת אלון רבוע כחול  יקיימו מחרתיים אסיפת מחזיקים לדיון ודיווח בנודע למשא ומתן המתקיים מול איש העסקים מוטי בן משה, בנוגע להצעתו להסדר חוב בחברה כחלק מרכישת השליטה בה מידי קבוצת אלון. בסביבת המחזיקים הסבירו היום, כי קיימות אי הסכמות רחבות בין הנציגות לבין בן משה, שמציבות שאלות לגבי המשך המשא ומתן בין הצדדים.

לפני כחודש הצביעו מחזיקי אג"ח ג' של אלון רבוע כחול בעד הצעת ההסדר שהגיש להם מוטי בן משה והעדיפו אותה ברוב גדול על פני ההצעה המתחרה שהגישה חברת גינדי החזקות. אחת הסיבות המרכזיות שהנחו את המחזיקים בבחירתם הייתה הצהרתו של בן משה כי יפעל להשלים את הסדר החוב גם אם לא יצליח להגיע להסכמות עם נאמן רשת מגה באשר לדרישות החוב של נאמן מגה כלפי החברה האם לשעבר אלון רבוע כחול. אלא שכעת טוענים בסביבת המחזיקים כי בן משה הפך את ההסכמה עם נאמן מגה לתנאי מתלה עבורו, ואינו מתכוון לחתום על ההסכם עמם לפני כן.

לאור זאת, יתכנסו המחזיקים ביום חמישי כדי לדון בהתפתחויות ולקבוע האם להמשיך את המשא ומתן עם בן משה, או לבחור באחת האפשרויות האחרות העומדות בפניהם, ובהם: פתיחת משא ומתן מול גינדי החזקות, דרישה מדירקטוריון אלון רבוע כחול לפעול למכירת השליטה בחברה הבת רבוע נדל"ן, ניהול משא ומתן עם דירקטוריון אלון רבוע כחול על הסדר חוב בחברה, או אפילו פניה לביהמ"ש בדרישה למנות מפרק לאלון רבוע כחול בשל חוסר יכולתה לפרוע את חובותיה.

באסיפה מקווים המחזיקים לשמוע מנציגי בן משה ומנציגי אלון רבוע כחול כי צד הם רואים את מצב הדברים בעת הנוכחית.