הנהלת פלאפון מתכנסת כדי לדון על הפיצוי ללקוחות

הנהלת חברת הסלולר מקימה צוות בדיקה פנימי לתחקור התקלה אתמול ■ על הפרק: מתן הנחות מסוימות או פיצוי בדרך של הגדלת חבילות הגלישה לתקופה מסוימת

הנהלת פלאפון תתכנס היום (ג') בצהריים על-מנת לגבש את הפיצוי שיקבלו הלקוחות בעקבות התקלה אתמול - כך נודע ל"גלובס". לא ברור עדיין האם בישיבה הנוכחית כבר תתקבל ההחלטה ותפורסם, אך יש להניח כי ההחלטה לא תארך זמן רב, כאשר החלופות שעל הפרק הן מתן הנחות מסוימות או פיצוי בדרך של הגדלת חבילות הגלישה לתקופה מסוימת וכיוצא בזה. 

במקביל נודע כי נמרוד בנטוב, סמנכ"ל ההנדסה של פלאפון, יעמוד בראש צוות בדיקה פנימי לבדיקת האירועים אתמול. סביר להניח כי הצוות יורכב ברובו מאנשי פלאפון, אך לא מן הנמנע כי בנטוב יוכל לצרף לצוות גורמים חיצוניים נוספים, וזאת על-מנת להפיק לקחים מהאירוע ולמנוע אירועים דומים בעתיד. 

נציין כי באירוע הנוכחי אין חשש לא לחבלה ולא לרשלנות, ואת מקור הקצר שגרם לשריפת חדר החשמל כולו עדיין מתחקרים. 

התקלה בפלאפון, שפרצה אתמול (ב') בשעות הבוקר, הסתיימה כמעט לחלוטין, אך החברה נדרשת לבצע תהליך של אופטימיזציה של הרשת בעקבות העתקת כל אתרי הרדיו שהיו מחוברים למתג בפתח-תקווה למתג ברמלה. מדובר בתהליך ידני שלוקח זמן, והוא לבטח יארך ימים ספורים עד שיושלם, היות וביצוע אופטימיזציה הוא לרוב משהו שמתרחש לאורך זמן, וכעת פלאפון נדרשת לבצעו בתוך זמן קצר מאד.