מסמר באורך 7.5 ס"מ מזעזע את אירופה

34 אנשים נהרגו וכמעט 200 נפצעו בשני הפיגועים בבריסל, בשדה התעופה ובתחנת המטרו ■ בשדה התעופה הניחו המפגעים מטען נפץ שחובר למזוודה מלאה במסמרים ■ אחד מהם תועד מאוחר יותר בצילום רנטגן

פצועה בורחת מאזור הפיגוע בבריסל  / צילום: רויטרס
פצועה בורחת מאזור הפיגוע בבריסל / צילום: רויטרס

בצילום רנטגן מזעזע, שחורך את הרשת בשעות האחרונות, נראה מסמר באורך 7.5 סנטמיטרים בתוך גופו של אחד מפצועי הפיגועים אמש (ג') בבריסל. המסמר, כפי שניתן לראות, נתקע במרחק סנטמטרים ספורים מלבו של הפצוע.

מסמר / צילום מסך
 מסמר / צילום מסך

אתרי החדשות בחו"ל מציינים כי המסמר הוא עדות נוספת לאכזריות הג'יהאדיסטית של פעילי דאע"ש, אף ששימוש במסמרים, כדורי ברזל, ברגים ושאר זוועות נפוץ מאוד בשימוש ארגוני טרור בעולם, ובכללם החמאס הפלסטיני. אנשים נהרגו וכמעט 200 נפצעו בשני הפיגועים אתמול בבריסל, בשדה התעופה ובתחנת המטרו בעיר. בשדה התעופה, מתברר, הניחו המפגעים מטען נפץ שחובר למזוודה מלאה במסמרים. המטען הונח בעמדת הצ'ק-אין של חברת אמריקן איירליינס.  

אלפונס יולה, שעבד בעמדת מזוודות בקרבת מקום בשדה התעופה, תיאר מה שקרה: "שמעתי גבר צועק משהו בערבית ואז היה פיצוץ ומיד אחריו פיצוץ נוסף, גדול הרבה יותר. זו הייתה זוועה. ראיתי לפחות שבעה אנשים מתים. היה דם בכל מקום. אנשים איבדו את רגליהם. יכולת לראות את הגוף שלהם, אבל לא היו להם רגליים".