פלאפון מציעה 3 מסלולי פיצוי ללקוחותיה - אז מה בתפריט?

התקלה שפרצה ביום שני שעבר נגרמה עקב קצר חשמלי ששרף את חדר החשמל במתג מרכזי של החברה בפתח-תקווה ■ חבילת גלישה, שיחות לחו"ל או חבילת מוזיקה וטלוויזיה - במה תבחרו? ■ המועצה לצרכנות: פיצוי לא מספק

רן גוראון / צילום: איל יצהר
רן גוראון / צילום: איל יצהר

פלאפון חושפת היום (א') את ההטבות שתיתן ללקוחותיה בגין התקלה הנרחבת בשירותי החברה בשבוע שעבר. החברה תעניק 3 אופציות מהן יוכלו לקוחותיה לבחור הטבה אחת דרך הרשמה באתר החברה:

1. 20 ג'יגה גלישה בארץ ללא תשלום, בנוסף לחבילה הגלישה הקיימת - ההטבה היא למשך חודש מיום ההרשמה.

2. חבילת מוזיקה וטלוויזיה - אפליקצית המוזיקה של פלאפון, המונה יותר ממיליון שירים, וכן אפליקצית הטלוויזיה של פלאפון. ההטבה היא למשך חצי שנה מיום ההרשמה. בסיום ההטבה השירות ינותק, ללא המשך חיוב.

3. 500 דקות שיחה מהארץ לחו"ל - השיחות בחיוג דרך 014 לעשרות יעדים נייחים בהם ארה"ב, צרפת, גרמניה, קנדה, אנגליה, בלגיה, אוסטרליה, ארגנטינה, יוון, תאילנד, סינגפור, סין, פרו, ירדן, ערב הסעודית ועוד. לארה"ב וקנדה ניתן יהיה לחייג גם למכשירים ניידים. ההטבה היא מיום ההרשמה ועד 30 באפריל (אחרי פסח).

מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, אמר היום כי "אנו מודים ללקוחותינו על הסבלנות ועל האמון הרב שניתן לנו. החלטנו להציע לכלל לקוחות החברה הטבה לבחירתם, כהוקרה על אורך-הרוח שגילו בימים האחרונים. אני מודה גם לעובדי החברה, אשר עבדו סביב השעון מאז פרוץ השריפה ביום שני על-מנת לספק מענה מיטבי ללקוחותינו".

התקלה שפרצה ביום שני שעבר נגרמה עקב קצר חשמלי, ששרף את חדר החשמל במתג מרכזי של החברה בפתח-תקווה. התקלה שיבשה את השיחות ואת הגלישה ללקוחות לא מעטים. אף שעיקר התקלה טופל כבר באותו היום, עדיין היו לקוחות שגם לאחר יומיים סבלו מקשיי תקשורת עקב הצורך בהשלמת העבודות. 

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, מסר כי "התקלה בפלאפון פגעה במגוון רחב של שירותי החברה שעליהם מנויים הצרכנים. הפיצוי לצרכנים צריך להיות באותו ממשק עצמו שבו נפגע כל צרכן וצרכן, משום שאחרת אין בפיצוי כדי לפצות את הצרכן הספציפי על הנזק ועל עוגמת-הנפש שנגרמו לו. שלושת סוגי הפיצויים שמציעה פלאפון אינם שירותים שמשרתים בהכרח את כלל הצרכנים, ולפיכך לא יהיה זה עבורם בחזקת פיצוי. ראוי היה שפלאפון תבחר לפצות את לקוחותיה בדרך שבאמת תאפשר פיצוי אמיתי ללקוח, ולא שירות שהוא מיותר עבורו". 

בנוסף, לדברי עו"ד פלג, "במקרה של לקוחות המצויים בתוכנית הכוללת שיחות וחבילת גלישה, אנו דורשים פיצוי כספי לצרכנים או זיכוי בחשבון".