המאבק ממשיך: עובדי הוט מובייל משביתים את חטיבת המכירות

החל מהיום יופסק חיבור מנויים חדשים, לא יינתן מענה ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים, ולא יתבצע חיבור פעיל של לקוחות קיימים ■ הטענה: מבוי סתום במו"מ מול ההנהלה על הסכם קיבוצי ■ הוט מובייל: המו"מ הקיבוצי נמשך

הפגנה הוט מובייל / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות
הפגנה הוט מובייל / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

עובדי חברת הוט מובייל, המאוגדים בהסתדרות הכללית, מחריפים את הצעדים הארגוניים שהם נוקטים במחאה למבוי סתום במשא-ומתן מול ההנהלה על הסכם קיבוצי בחברה. לפי הודעת ההסתדרות הבוקר (ג'), החל מהיום יופסק חיבור מנויים חדשים, לא יינתן מענה ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים, ולא יתבצע חיבור פעיל של לקוחות קיימים. משמעות הצעדים - השבתה של חטיבת המכירות בהוט מובייל.

צעדים אלה מתקיימים בנוסף לצעדים שכבר החלו בימים האחרונים, בהם השבתת אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע, מחלקת הנדסת רשת, מחלקת תפעול הרשת ומטה השירות בחברה. מלבד השבתות אלה לא מתבצעות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות, ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.

ההסתדרות מבקשת להזכיר כי בין הוועד המייצג את 340 עובדי הוט מובייל, לבין ההנהלה, התקיים משא-ומתן קיבוצי כבר משנת 2014 - ללא הצלחה. ביולי 2015 הוכרז סכסוך עבודה בחברה, בטענה כי הנהלת הוט מובייל הציגה עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה - מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.

מהוט מובייל נמסר בתגובה: "הנהלת החברה מנהלת משא-ומתן עם ההסתדרות וועד העובדים בשאיפה להגיע להסכם עבודה יציב בחברה. אנו משוכנעים כי כמי שטובת החברה לנגד עיניו, ישוב הוועד לשולחן הדיונים בהקדם. לקוחות הוט מובייל ימשיכו ליהנות מגלישה ברשת דור 4 הטובה והמהירה בישראל".