קבוצת חברות רכשה קרקע בהרצליה פיתוח ב-200 מיליון שקל

את הקרקע מכרה קבוצה של יורשים קנדיים, והיא מיועדת להקמת פרויקט משרדים שנבחנת הקצאתו לטובת מיקרוסופט ■ הרוכשות: החברות תדהר, אקרו נדל"ן וקנדה ישראל ■ הקרקע ממוקמת מול הסינמה סיטי, בצידו המערבי של כביש החוף

הרצליה פיתוח / צילום: אילן ערד תעופה
הרצליה פיתוח / צילום: אילן ערד תעופה

החברות תדהר, אקרו נדל"ן וקנדה ישראל רכשו קרקע בהרצליה פיתוח ב-200 מיליון שקל. את הקרקע, בת 10.3 דונם, מכרה קבוצה של יורשים קנדיים. חלקה של כל אחת מהחברות בפרויקט הוא 30% ושותף נוסף בעסקה מחזיק 10% מהזכויות.

הקרקע, ממוקמת מול הסינמה סיטי, בצידו המערבי של כביש החוף באזור התעסוקה של הרצליה פיתוח, והיא מיועדת להקמת פרויקט משרדים ומסחר.

זכויות הבנייה בקרקע מאפשרות הקמת פרויקט של עד 7 קומות, בשטח עילי ברוטו של 40,259 מ"ר, מתוכם 27,162 מ"ר שטחים עיקריים לתעסוקה, 3032 מ"ר שטחים עיקריים למסחר, ועוד 10,065 מ"ר שטחי שירות. בנוסף, כוללות הזכויות חניון תת-קרקעי בשטח 40,437 מ"ר.

בכוונת החברות להקים על הקרקע את הפרויקט ולהשכירו, כאשר בין היתר נבחנת הקצאת השטח לטובת הקמת מרכז פיתוח של חברת התוכנה מיקרוסופט, הפועלת כבר היום באזור התעסוקה של הרצליה ופועלת לאיתור שטח נוסף.

בנוסף בוחנות החברות את הקמת הפרויקט, אותו ימכרו בין אם כיחידות בודדות ובין אם בשלמותו, או באופן של עסקת קומבינציה או לחילופין באופן של ארגון קבוצת רכישה.

החברות מעריכות כי ישלימו את הפרויקט בתוך 4 שנים, וכי סך עלות ההשקעה בו צפויה להסתכם ב-520 מיליון שקל.