בית אנגל בת"א יגדל בשתי קומות משרדים בשטח 2,400 מ"ר

על פי נתוני החברה, ממוצע יתרת התקופות עומד על כ-20 חודשים, בדמי שכירות חודשיים בהיקף של כ-425 אלף שקל לחודש

מגדל משרדים / צילום: רויטרס
מגדל משרדים / צילום: רויטרס

תוספת של שתי קמות משרדים בבית אנגל בתל אביב. חברת אנגל משאבים, באמצעות החברה הבת שלה אנגל נתיבים, קיבלה היתר בניה לתוספת של שתי קומות משרדים ב"בית אנגל" הממוקם ברחוב קרמניצקי 2 בתל אביב.

תוספת הקומות בבניין תגדיל את שטחו ב-2,400 מ"ר ובכוונת החברה לממש את היתר הבנייה, ולבנות את התוספת שאושרה. בית אנגל כולל כיום מבנה בן 5 קומות המיועדות ומאוכלסות במשרדים מעל שלוש קומות מרתף. שטחי המשרדים מושכרים כיום לכ-18 שוכרים שונים לתקופות משתנות. על פי נתוני החברה, ממוצע יתרת התקופות עומד על כ-20 חודשים, בדמי שכירות חודשיים בהיקף של כ-425 אלף שקל לחודש.

על פי דמי השכירות הממוצעים היום בבניין, העומדים על כ-75 שקל למ"ר, תוספת הקומות עשויה להניב לחברה עוד כ-1.8 מיליון שקל בחישוב שנתי על פי השכרת 2,000 מ"ר עיקרי.

"מימוש תוספת הקומות בבית אנגל מהווה ציון דרך בדרכה של החברה, ומהווה חלק מיציאתה לדרך חדשה מהשלב שבו הייתה עד כה של מימוש נכסים, לשלב של פיתוח והתמקדות בתחום הנכסים המניבים", כך אמר היום אלי גבאי, מבעלי השליטה באנגל משאבים. נזכיר כי אנגל משאבים מחזיקה ומנהלת שמונה מבנים מניבים בישראל וגם פועלת בתחום ייזום ובניית פרויקטים למגורים כולל פרויקטי פינוי בינוי.