רמי לוי משפר את הצעתו לרכישת רשת מגה ב-100 מ' ש'

בכך מגיעה הצעת לוי ל-332 מיליון שקל, ועוברת את הצעת המינימום של יינות ביתן העומדת על 275 מיליון שקל ■ נאמני מגה: טרם הוגשה הצעה רשמית מצד לוי

רמי לוי / צילום: איל יצהר
רמי לוי / צילום: איל יצהר

מכירת מגה לא מפסיקה להפתיע, והפעם מצדו של רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה: ל"גלובס" נודע, כי לוי משפר את הצעת הרכישה שלו ב-100 מיליון שקל ומציע תמורת הרשת 233 מיליון שקל. בכך עוברת הצעתו של לוי את הצעתו של נחום ביתן, בעלי יינות ביתן, שהציע לרכוש את הרשת תמורת 275 מיליון שקל לפחות.

אתמול הודיעו נאמני מגה, עו"ד אהוד גינדס ואמיר ברטוב ורו"ח גבי טרבלסי, כי הם ממליצים לבית המשפט לקבל את הצעתו של ביתן ולמכור לו את הרשת. ביתן הציע לשלם 110 מיליון שקל במזומן, 115 מיליון שקל ב-44 תשלומים, כאשר 50 מיליון שקל נוספים עשויים לגדול ל-100 מיליון שקל, בהתאם לביצועי מגה, כך שאז יגיע סכום הרכישה הכולל ל-325 מיליון שקל. הצעת לוי המחודשת - 332 מיליון שקל - עוברת גם את הסכום הגבוה יותר שעשוי היה ביתן לשלם בהתאם למתווה שהציע.

לוי הביע עניין ברכישת רשת מגה כבר כשהוצעה למכירה. במכרז הראשון, בחודש מארס השנה, הציע לוי תמורת הרשת 150 מיליון שקל ואף התחייב לקלוט את כל עובדיה. אולם, ברשות ההגבלים העסקיים הודיעו כי הם מתנגדים שלוי ירכוש את הרשת, כיוון שהדבר יפגע בצרכנים.

נאמני מגה מסרו בתגובה ל"גלובס", כי לוי עדיין לא הגיש הצעה רשמית.