רייטינג: הפועל באר-שבע הבקיעה גולים גם ל"בייק אוף"

עם זאת, משחק האליפות ששודר בערוץ 1 רשם רייטינג של 17.4% והגיע רק למקום ה-11 בטבלה השבועית, בשל צפייה קבוצתית

באר שבע חוגגת אליפות / צילום:ברני ארדוב, באדיבות וואלה! NEWS
באר שבע חוגגת אליפות / צילום:ברני ארדוב, באדיבות וואלה! NEWS

השקת הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת, "המירוץ למיליון", בולטת בבהירות במפת הצפייה השבועית של השבוע החולף: 992 אלף צופים בכלל האוכלוסייה צפו בתוכנית ששבה לעונה נוספת, והפכו את התוכנית לנצפית השבוע. מדובר על נתונים נמוכים משמעותית מנתוני ההשקה של העונה הקודמת (שלהי 2014) - שעמדו על 1.1 מיליון צופים, אך לנוכח הצפייה הדלוחה בימים חמים אלה, מדובר בנתון גבוה מספיק כדי להוביל את הטבלה. הישג משמעותי ל"מירוץ" הוא דווקא בנתח הצפייה - זה עמד על 49.3% ממשקי-הבית היהודיים שצפו בערוץ 2 בזמן שידור התוכנית.

פרט לתוכנית זו, אף משדר ששודר השבוע לא חצה את רף 30 אחוזי הרייטינג. לא השלבים המתקדמים של "משחקי השף" ואף לא "ארץ נהדרת", שעמדה על 26.9% צפייה במשקי-בית יהודיים. יש לשים לב כי קשת מגדירה את המשדר של תוכנית הסאטירה ששודר ביום חמישי האחרון כחלק מ"מהדורת קיץ", והמשמעות היא שתוכנית זו, כמו אלה שצפויות לבוא בשבועות הקרובים, ישוקללו לממוצע משלהן - כאילו היו עונה נפרדת - על-מנת שלא לפגוע בממוצע התוכנית כולה.

נראה כי בקשת השלימו עם התוצאות המאכזבות של "בייק אוף", ולכן החליטו להקריב אותה מול משחק האליפות של הפועל באר-שבע ששודר בערוץ 1. הריאליטי המסוכר הגיע לשפל של 571 אלף צופים, כש-595 אלף מהצופים בכלל האוכלוסייה צפו באליניב ברדה מניף את הצלחת.

מגמת הצפייה במשחק הכדורגל המרגש הוכיחה כי באופן טבעי מדובר בצפייה קבוצתית, כלומר יותר אנשים התקבצו בפחות משקי-בית, כלומר צפו עם חברים או בני משפחה, ועל כן בכל הקשור לנתון במשקי-הבית היהודיים, המשחק הניב רק 17.4% צפייה והגיע רק למקום ה-11 בטבלה.

בתחום הסוגה העילית - "יום האם" שבה אל המסך והפכה לדרמה הנצפית עם 22.6% צפייה בעבור קשת - יותר מ"בלתי הפיך" שסופגת נזק בלתי הפיך משינויי משבצת השידור שלה ברשת ועומדת על 20% צפייה בלבד במשקי-בית יהודיים.

רייטינג 22-5-16
 רייטינג 22-5-16