רשת BBC הזמינה עונה נוספת של "פלפלים צהובים"

ההחלטה לצאת לעונה נוספת התקבלה לאור נתוני הצלחת העונה הראשונה ששודרה לאחרונה ב-BBC ■ בשנה הקרובה ישודרו בבריטניה 3 דרמות מבית קשת: "פלפלים צהובים", "מסודרים" ו"חטופים"

רשת השידור הבריטית הציבורית BBC ONE הזמינה עונה שנייה לגרסה הבריטית של פורמט הדרמה של זכיינית ערוץ 2 קשת, "פלפלים צהובים", שגרסתו הבריטית, גם היא בהפקת קשת, נקראת "The A word".

בשנה הקרובה ישודרו בבריטניה 3 דרמות מבית קשת: "פלפלים צהובים", "מסודרים" ו"חטופים". את "פלפלים צהובים" יצרה קרן מרגלית.

ההחלטה לצאת לעונה נוספת התקבלה לאור נתוני ההצלחה של העונה הראשונה, ששודרה לאחרונה בבריטניה וזכתה לממוצע של 4.7 מיליון צופים בפרק ושיא צפייה של 5.5 מיליון צופים בפרק הסיום. הסדרה עקפה את ממוצע הרייטינג בפריים-טיים של BBC ONE בשנה החולפת, והיא נחשבת לאחת מ-10 התוכניות הנצפות ביותר בשירות הצפייה הישירה של ה-BBC .

הסדרה זכתה להצלחה גם בעיתונות המקומית וברשתות החברתיות. בתוך כך, העיתונות הבריטית זיכתה אותה ב-5 כוכבים, ונרשמה מעורבות גבוהה של הצופים ברשתות החברתיות, כאשר שם הסדרה, "The A Word", הפך למושג השני הטרנדי ביותר בטוויטר בבריטניה במהלך שידור התוכנית.

"פלפלים צהובים" הופקה בישראל על-ידי "יולי אוגוסט הפקות", ובבריטניה על-ידי חברות ההפקות Fifty Fathoms Productions ו-Keshet UK. העונה הראשונה כללה 6 פרקים. 

במקביל לזכויות ההפצה של קשת אינטרנשיונל לגרסה הבריטית, קיימת עסקת רכישה של קשת עם חברת SUNDANCE האמריקאית, המיועדת לשידור בארה"ב בחודש יולי הקרוב.

אלון שטרוזמן, מנהל קשת אינטרנשיונל, מסר בתגובה: "השוק הבריטי אינו פשוט לפיצוח, והתהליך לא היה פשוט או מהיר. עם זאת, בשנה הקרובה ישודרו בבריטניה 3 דרמות ישראליות של קשת".

לדבריו, "ההצלחה של 'פלפלים צהובים' בבריטניה וההחלטה של ה-BBC להפיק עונה שנייה מאוד משמחת, והיא תוצאה של אמונה, כישרון ישראלי ייחודי, עבודה קשה והקמת עסק מקומי שהגשים את החזון. קרן מרגלית היא יוצרת חד-פעמית שיצירתה מהדהדת בעולם, וזו גאווה מאוד גדולה ללכת יחד את הדרך הזו".