"מלך הפירוקים" איתן אורנשטיין מונה לנשיא ביהמ"ש המחוזי בת"א

שרת המשפטים איילת שקד: "מאמינה שאורנשטיין יצעיד את בית המשפט קדימה לטובת אזרחי מדינת ישראל"

 איתן אורנשטיין / צילום: איל יצהר
איתן אורנשטיין / צילום: איל יצהר

שרת המשפטים איילת שקד הודיעה היום (ו') לשופט איתן אורנשטיין על מינויו לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב. המינוי נעשה בהסכמת נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור.

השרה שקד מסרה: "אני מאחלת לשופט אורנשטיין הצלחה בתפקידו ומאמינה שיצעיד את בית המשפט קדימה לטובת אזרחי מדינת ישראל".

השופט אורנשטיין, "מלך הפירוקים", "מככב" בתיקי הכלכליים הגדולים שמגיעים לאולם בית המשפט שלו ומקבל חשיפה רבה בתקשורת ביחד איתם. בין השאר נציין את תיק הפירוק של ענבל אור שלאחרונה נמצא בכותרות ביחד עם אורנשטיין, תיקי הפירוק של חברות האלגו-טריידינג, קריסת אורבנקורפ, תיק אלון חסן ותיק רונאל פישר ועוד תיקים רבים אחרים.

השופט אורנשטיין מכהן כסגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב החל משנת 2014, וכבר מ-2007 הוא שופט במחוזי בתל-אביב, כשב-2009 הוא מונה לשופט קבוע בבית המשפט. 

מלשכת עורכי הדין נמסר בתגובה: "לשכת עורכי הדין מברכת את שרת המשפטים על החלטתה למנות את השופט אורנשטיין לנשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב. הלשכה תמכה מלכתחילה במינויו של השופט אורנשטיין כנשיא בית המשפט, והיא סבורה כי הוא הבחירה הנכונה להוביל את בית המשפט המחוזי בתל-אביב ולהפכו לבית משפט יעיל, מהיר ומקצועי, כמתבקש מבית המשפט הגדול בארץ.

"בפני הנשיא אורנשטיין ניצבת משימה גדולה וחשובה, והלשכה עומדת לרשותו ותסייע לו בכל דבר ועניין על-מנת לשפר וליעל את השירות המשפטי הניתן לציבור האזרחים ועורכי הדין".