טורפדה תוספת השכר לאיליק רוז'נסקי בלהב אל.אר

בעלי השליטה בחברה, אלי להב ושותפו איליק רוז'נסקי, לא הצליחו לאשר את שכרם של רוז'נסקי (שמונה לאחרונה לתפקיד סגן יו"ר ודירקטור בחברה) והמנכ"לית חוה זמיר טואף

איליק רוז'נסקי / צילום: תמר מצפי
איליק רוז'נסקי / צילום: תמר מצפי

בעלי השליטה בחברת להב אל.אר, אלי להב ושותפו איליק רוז'נסקי, לא הצליחו לאשר את שכרם של רוז'נסקי (שמונה לאחרונה לתפקיד סגן יו"ר ודירקטור בחברה) והמנכ"לית חוה זמיר טואף. מינויו של רוז'נסקי התאפשר לאחר שסיים תקופה של שמונה חודשים שבה לא כיהן כנושא משרה בכירה בגוף מפוקח וזאת כחלק מהסדר עם הפרקליטות הקשור לתקופת כהונתו כמנכ"ל חברת דלק נדל"ן.

שכרו של רוז'נסקי, שכיהן עד החודש שעבר כיועץ חיצוני לחברה, אמור היה לעלות מ-70 ל-75 אלף שקל בחודש כשזמיר טואף תקבל שכר דומה. בנוסף אמור היה רוז'נסקי לקבל מידי חודש כ-20 אלף שקל הוצאות עבור החזקת רכב, טלפון, כך שעלות שכרו החודשית אמורה לעמוד על כ-95 אלף שקל וזמיר טואף אמורה לקבל עוד כ-17 אלף שקל החזר הוצאות רכב וטלפון, כך שעלות שכרה הייתה אמורה לעמוד על כ-91 אלף שקל בחודש.

להב ורוז'נסקי לא הצליחו להעביר את ההצעה בעיקר על רקע התנגדותו של בעל עניין אחר בחברה, רפאל דהן, המחזיק בכ-7.3% ממניותיה.

לפני ההצבעה אישר דירקטוריון החברה את העסקתם של השניים למשך 3 שנים החל מה-11 במאי 2016, כשזמיר טואף אמורה הייתה לקבל גם אופציות הניתנות להמרה לכ-1.5% ממניות החברה.

שלמה פדידה, סמנכ"ל הכספים של להב, אמור לקבל אופציות הניתנות להמרה ל-5% מהמניות.