מהו סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המצליחות בעולם?

אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין הפרסום והשיווק "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות"

אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין השיווק והפרסום המצליח "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות בעולם".

ג'נקינגס משמש כעורך המגזין הבריטי עטור הפרסים "Contagious" וכן מנהל את חברת-הבת Contagious I/O, פלטפורמת מחקר שיתופית המספקת כלי למחקר, תובנות ונתונים על יעילות בתחום החדשנות בשיווק.

מאז הצטרפותו לחברה, משימתו של ג'נקינגס היא לסייע למותגים ולסוכנויות פרסום בהסתגלות לתמורות המתחוללות בענף. הידע שלו נסמך על עבודה צמודה עם האישים המשפיעים, פורצי הדרך והחדשניים ביותר בעולמות השיווק, העסקים, האקדמיה והטכנולוגיה.

ג'נקינגס קיים ראיונות עם ראשי רוב סוכנויות הפרסום המצליחות בעולם, כדי להבין כיצד הן מצליחות לייצר בעקביות עבודות יצירתיות יוצאות דופן. הוא בחן איך הסוכנויות המצליחות מרכיבות צוותים, כיצד הן עובדות עם לקוחות, איזו סביבת עבודה הן יוצרות, וכיצד הן מגדירות את משימת היצירתיות.

ג'נקינגס יתארח בוועידת MAD של "גלובס" להרצאת אורחת במסגרת מושב "הבריף החדש", שיעסוק במשימות החדשות של עולם הפרסום והשיווק.

ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-13 ביולי 2016 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

■ לפרטים נוספים ולהרשמה לוועידה >> www.globes.co.il/mad2106