פתיחה נאה לריאליטי החדש של קשת: 27.6% רייטינג ל"אמזונס"

פרק הפתיחה ששודר אמש משך למסך כ-790 אלף צופים – נתון שממקם אותו כתוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף

פרק הפתיחה של "המשימה אמזונס", הריאליטי החדש של זכיינית ערוץ 2 קשת, ששודר אמש (מוצ"ש), השיג רייטינג נאה של 27.6% במשקי-הבית היהודיים וכ-790 אלף צופים - נתון שממקם אותו כתוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף.

בקשת הייתה דריכות גדולה לקראת שידור הפרק הראשון של העונה, מכיוון שמדובר בריאליטי מושקע שהתוכן שלו פותח באופן עצמאי בזכיינית בהשקעה כספית גדולה, בין היתר כמענה לפורמט "הישרדות" שנמצא בידי הזכיינית המתחרה רשת.

את נתוני הפתיחה של הפרק אמנם אפשר להגדיר כנאים, אך מבחנו האמיתי יהיה ביכולתו להמשיך ולרתק אליו את הצופים גם עם התמשכות העונה.

ממול, בערוץ 10 שודרה אמש התוכנית "גב האומה", ששמרה על יציבות עם רייטינג של 9.8%. 

השבוע החולף עמד גם בסימן שני משחקי חצאי הגמר של היורו, שיגיע לסיומו היום עם משחק הגמר. חצאי הגמר, ששודרו בערוץ 10, עזו לו לרשום נתון נדיר יחסית, עם שתי תוכניות בעשירייה הראשונה של טבלת הצפייה השבועוית: חצי הגמר בין גרמניה לצרפת עם 21.5% (מקום חמישי), וחצי הגמר בין פורטוגל לוויילס עם 17.6% (מקום תשיעי).

מגמה מעניינת נוספת שעולה מנתוני הרייטינג היא התחזקות של "שישי עם אילה חסון" בערוץ 10 מול "אולפן שישי" של חדשות 2, זה השבוע השני ברציפות. התוכנית בהגשת חסון זכתה לרייטינג של 8.7% מול 13% בלבד ל"אולפן שישי" - פער שנחשב לקטן ביחס למגמה הרגילה שמאפיינת את הערוצים.

גם בגזרת חדשות השבת - שם ניתן היה אולי לצפות שהמהדורה של ערוץ 2 תקבל דחיפה מפרק הפתיחה של "אמזונס" ששודר אחריה - נרשם פער קטן יותר מזה שנרשם בדרך-כלל. "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 רשמה 16.6%, לעומת 8.8% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר.

רייטינג 10-7-16
 רייטינג 10-7-16