הראל ומגדל משכירות משרדים במגדל אלון תמורת כ-130 מ' ש'

קבוצות הביטוח משכירות משרדים במגדלי אלון בת"א לחברת שובל ניהול והשקעות תמורת כ-1.1 מיליון שקל לחודש בהסכם ל-10 שנים

קבוצות הראל ביטוח ופיננסים ומגדל ביטוח חתמו עם חברת שובל ניהול והשקעות, העוסקת בניהול של נכסים ומשרדים להשכרה במגדלי יוקרה, על הסכם להשכרת משרדים בשטח של כ-10,000 מ"ר באחד משני מגדלי אלון בתל אביב שבבעלותם.

חברת שובל השוכרת תשלם עבור שטחי המשרדים, החניה והשטחים הנוספים, דמי שכירות חודשיים של כ-1.1 מיליון שקל. העסקה הינה לתקופה של ל-10 שנים, כלומר היקף עסקה של כ-130 מיליון שקל, ולשוכרים ניתנה האופציה להארכת השכירות לשנים נוספות. על פי הודעת הראל ומגדל, הן נמצאות במגעים מתקדמים להשכרת שטחים נוספים.

פרויקט מגדלי אלון הינו פרויקט הכולל שני מגדלים. המגדל הצפוני, אלון 1, הינו בבעלות מלאה של קבוצות הביטוח הראל ומגדל, שתיים מהקבוצות הגדולות בתחום הפיננסים בישראל. להראל ומגדל פעילות השקעות נרחבת בנכסי נדל"ן מניב בארץ ובעולם ובבעלות הקבוצות נכסים איכותיים במיקומים אסטרטגיים. ההשקעה בהקמתו של פרויקט זה תעלה מעל ל-1.3 מיליארד שקל.

יזמית הפרויקט היא קבוצת ב.ס.ר, והוא נבנה על-ידי חברות הבנייה אשטרום ואלקטרה בנייה.

המתחם, אשר ממוקם בסמוך לתחנת רכבת "השלום", בצמידות למגדל אלקטרה ונתיבי איילון, הינו חלק מתוכנית הבניין העירונית (תב"ע) של עיריית ת"א להפיכת האזור למרכז העסקים הראשי (מע"ר) החדש של העיר. המיקום של המגדלים מאפשר נגישות מרבית ברכב פרטי, ברכבת, בתחבורה ציבורית, ברגל ובאופניים. לראשונה, ייבנה על-ידי עיריית תל-אביב גשר הולכי-רגל מעל נתיבי איילון, אשר יאפשר מעבר קל ונוח משכונת מונטיפיורי בתל-אביב למגדלים.

פרויקט מגדלי אלון הינו פרויקט הכולל שני בנייני משרדים בני 40 קומות כל אחד, בהיקף כולל של למעלה מ-100 אלף מ"ר משרדים וכ-6,000 מ"ר שטחי מסחר. המתחם כולל כ-2,200 מקומות חנייה לטובת העובדים במגדלים וכן לבאי המתחם המסחרי.

השלמת הבנייה והתחלת האכלוס צפויים במחצית שנת 2017.