מעורר התלהבות: מכשיר חדש שמשמש כרופא הביתי שלכם

Pillo יכול להזמין תרופות מרשם באופן אוטומטי, לענות על שאלות רפואיות ולעדכן בני משפחה במקרה שהמשתמש שוכח לקחת תרופות בזמן ■ כמה הוא יעלה לכם, והיכן ניתן להשיגו?

אנשים ששוכחים לקחת תרופות וויטמינים בזמן ולמלא את הדיספנסר עשויים להיעזר בקרוב בחבר חדש וקומפקטי. הכירו את Pillo- הרובוט ששואף להפוך לרוקח האישי שלכם. מלבד שמירה וספירה של תרופות וויטמינים בקופסה שאינה נגישה לילדים, Pillo יכול להזמין תרופות מרשם באופן אוטומטי ולענות על שאלות בתחום הבריאות.

הרוקח הרובוטי הזה אשר מסונכרן באופן אלחוטי עם סמארטפונים ומכשירים נוספים, מחבר את המשתמש לאנשי הרפואה המטפלים בו ומעדכן את קרובי משפחתו במקרה והוא שוכח לקחת תרופות בזמן.

על פי מפתחיו, Pillo, אשר הושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו מתוך מטרה לגייס 75 אלף דולר, מסוגל לעשות את כל הפעולות הללו באמצעות טכנולוגיות של זיהוי קול וזיהוי פנים. השאלה היא האם הסכום הצנוע אותו מבקשת החברה לגייס, מספיק בשביל לפתח רובוט כל כך מתוחכם. בכל מקרה, אם אתם מאמינים במוצר ובחברה תוכלו להזמין את Pillo דרך האתר תמורת 299 דולר, כלומר 1150 שקלים, והוא ישלח אליכם ביולי 2017.