פרטנר חוזרת לפרסם בטלוויזיה - גם בזכיינית קשת

חצי שנה אחרי שקמפיין ההשקה עלה בטלוויזיה ליום אחד, חוזרת החברה לפרסם בטלוויזיה ■ המשבר עם קשת לא נפתר אולם הקמפיין ישודר בימי הזכיינית

קמפיין פרטנר/ צילום מסך
קמפיין פרטנר/ צילום מסך

חצי שנה לאחר ההשקה המתוקשרת של פרטנר, החברה חוזרת לפרסם בטלוויזיה. קמפיין חדש, באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב ובכיכובו של איל קיציס, עלה בימים האחרונים בערוץ 10 ואצל זכיינית ערוץ 2 רשת.

ל"גלובס" נודע כי בשלב זה נראה כי למרות המשבר שיש לחברת המדיה של פרטנר, זניט, עם זכיינית ערוץ 2 קשת, הקמפיין צפוי לעלות גם שם. בשוק מעריכים כי בשל העובדה שהמשבר בין זניט וקשת לא נפתר, עלויות הפרסום עבור הקמפיין של פרטנר בקשת יהיו גבוהות משמעותית מהמקובל למפרסם או לחברת מדיה שיש לה הסכם שנתי עם זכיין - אך מזכירים כי אנשי זניט מקפידים לציין בשיחותיהם עם גורמים בשוק, כי הם מגובים גם כספית למלחמה ארוכת טווח עם קשת על ידי הנהלת הקבוצה בחו"ל.

לפני כחצי שנה השיקה פרטנר את המיתוג המחודש שלה, שבמסגרתו הוחלף השם אורנג' בפרטנר. המהלך אמור היה לכלול פעילות רחבה גם בטלוויזיה, אולם פרטנר מצאה את עצמה חלק מקרב שהתנהל בין חברת המדיה שלה לזכייניות הטלוויזיה המסחרית. באותה תקופה לא היה לזניט הסכם שנתי עם רשת ועם ערוץ 10, ואילו עם קשת הסכסוך היה חמור יותר בשל התנהלות קודמת מול הזכיינית סביב מה שמכונה "מכתב ליבליך" - מכתב שבו הודיע סמנכ"ל השיווק של קשת, צביקה ליבליך, כי החל מתחילת השנה החברה תגבה מחיר מחירון מלקוח שיעבור חברת מדיה, אלא אם כן הלקוח העובר יתקשר עמה בהסכם ישיר.

בשל הסכסוך המסחרי עם הזכייניות, עלה הקמפיין של פרטנר ברשת, אך הוא קיבל מיקומים כה גרועים שהתקבלה החלטה שלא לפרסם בטלוויזיה ולהתמקד בעיקר בדיגיטל, כך שהקמפיין הטלוויזיוני הסתיים למעשה אחרי יום אחד בלבד. בפרטנר הקפידו כל העת להציג את הקמפיין בדיגיטל כמוצלח ואפקטיבי, אך זה לא מונע מהם כעת לחזור לפרסם בטלוויזיה.

באופן פרדוקסלי, דווקא הקמפיין שעמו חוזרת פרטנר לטלוויזיה עוסק באינטרנט, ומטרתו לקדם את החיבור של פרטנר לתחום ולהודיע לצופים על סקר האינטרנט שעושה החברה. הקמפיין כבר עלה ברשת ובערוץ 10, שחתמו מאז ההקשה על הסכם שנתי עם זניט, וכפועל יוצא מכך המיקומים שמקבלת פרטנר הם אפקטיביים. לצורך הקמפיין חזרו להשתמש כפרזנטור באיל קיציס, שליווה במשך תקופה ממושכת את הפרסום של 012, שנרכשה על ידי פרטנר כבר לפני מספר שנים. למרות הטמעתה בחברה השימוש בקיציס נמשך, אך בעיקר בקמפיינים דיגיטליים.

מפרטנר נמסר: "הבחירה היכן לפרסם נעשית בהתאם להסכמות מסחריות והתאמתן לצרכים של החברה, וכשיש התאמה, כפי שקרה בקמפיין האינטרנט הביתי של פרטנר, שעלה בתחילת השבוע, אנו מפרסמים גם בטלוויזיה".

בקשת בחרו שלא להתייחס לידיעה. בזניט סירבו להגיב לידיעה.