כיצד טכנולוגיית הבלוקצ'יין משנה את עולם העסקים?

פאנל מיוחד בכנס ה-JOURNEY ידון ברלוונטיות ההולכת וגדלה של ההבלוקצ'יין בכל תחום בחיינו, מהן ההשלכות והמגמות בתחום וכיצד הרגולציה תושפע ותשפיע על הטכנולוגיה החדשה

ג`רני 2016
ג`רני 2016

בשנים האחרונות טכנולוגית הבלוקצ'יין (Blockchain) חוללה מהפך בהיבטים רבים בעולם העסקים. היא מאפשרת לקיים אינטראקציות עסקיות ללא גורם מתווך ומוסדרת על ידי הפרטים בשוק, זאת בשונה מאינטראקציות המוסדרות על ידי גורמים מפקחים כמו בנקים או ממשלות. בעולם המטבעות הדיגיטליים לדוגמה, טכנולוגיית הבלוקצ'יין מחליפה את הבנק בתור הגורם המסדיר את השוק, מאשר את העסקאות ועוקב אחר זכויות החברים בו.

טכנולוגיה זו מתעתדת לחדור לתחומים רבים, לרבות כל תחום המשמש כגורם מתווך כגון: בנקים, רשויות פטנטים, משרדי עריכת דין וראיית חשבון ועוד. כתוצאה מכך, ובשל אופייה, הטכנולוגיה מעוררת שאלות מהותיות במגוון נושאים כגון רגולציה, טכנולוגיה, פיננסים ועוד. 

אך כאמור, הבלוקצ'יין החל לחולל מהפך בחוקי המשחק. עם השקעות בתחום של למעלה ממיליארד דולר בשנים 2014 ו-2015, אין ספק כי מדובר בדבר החם בתחום. 

פאנל מיוחד בכנס ה-JOURNEY ידון ברלוונטיות ההולכת וגדלה של ההבלוקצ'יין בכל תחום בחיינו, מהן ההשלכות והמגמות בתחום וכיצד הרגולציה תושפע ותשפיע על הטכנולוגיה החדשה.

את המושב ינחה דר' יואב אינטרטור, סמנכ"ל טכנולוגיות, בנק הפועלים וישתתפו בו אדי אורטיז, סמנכ"ל חדשנות RBC ; יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל eToro; ג'ניפר ארצ'י, שותפה Latham & Watkins וגדי רושין, מנכ"ל Wave.

כנס הג'רני של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY יתקיים ב-28 בספטמבר במלון הילטון, תל אביב.

לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com