אהבה מפיקאצ'ו ראשון: כך תמצאו בן זוג שמכור לפוקימון גו

מכורים לפוקימון גו? אפליקציות טריות מהעמק יסייעו לכם למצוא בן או בת זוג שגם הם לא מפסיקים לחפש פוקימונים

"פוקי–מטץ'" (מימין) "פוק" ו"פוקי–דייטס / צילומי מסך
"פוקי–מטץ'" (מימין) "פוק" ו"פוקי–דייטס / צילומי מסך

למקרה שהסתתרתם מתחת לאבן בחודשיים האחרונים ופספסתם את מבול כדורי הפוקימון - המגפה המוזרה, שמקורה בסדרת מאנגה יפנית, חזרה במלוא הכוח ובמשחק עתיר מציאות-מדומה בשם "פוקימון גו" שמאפשר לכל בעלי הסמארטפונים לתפוס יצורים (דמיוניים) באמצעות כדורים (דמיוניים) בעודם מהלכים במרחב המאוד-לא-דמיוני של כולנו. המשחק הוביל עד כה בין היתר לשלל תאונות של חובבי פוקימונים שנתקעו בדלתות, מכוניות וציידי פוקימונים אחרים, בזמן שראשם שאוב לתוך המסך הסלולרי.

אם עד עכשיו יכולנו לקוות שחובבי הפוקימונים האמורים לפחות ירימו את העיניים כשהם מבקשים לצאת לדייט או למצוא בן או בת זוג לחיים - הגיע הזמן לוותר גם על התקווה הזאת. תכירו את הטרנד החדש: דייטינג פוקימוני. לא פחות מ-3 אפליקציות נחנכו בחודש האחרון כדי לחבר ציידי פיקאצ'ו למיניהם ברחבי העולם - וחלקן כבר זכו למאות אלפי הורדות.

"פוקי-דייטס", "פוקי-מטץ'" ו"פוק" - שלושתן מציעות להמיר את חוויית הדייט המלחיצה בחוויה מאיימת פחות (אך, חייבים להודות, גם אינטימית הרבה פחות) - משחק פוקימון משותף. המכניזם של כל 3 האפליקציות דומה מאוד לאפליקציית טינדר הפופולרית - אלא שהמשתמשים מתבקשים להעלות תמונות שלהם עם הפוקימונים האהובים, או כשראשם עמוק בתוך הסלולרי (ש*הרי, ככה הדייט יתנהל בכל מקרה, לא?) וגם לכלול את הרמה שאליה הגיעו כציידי פוקימונים (שזה, כידוע, הדבר החשוב ביותר בבן או בבת זוג).

אפליקציית פוק, שהייתה הראשונה, פותחה על-ידי ג'פרי זנג שפגש את חברתו בעת שניסה לצוד פוקימון נדיר בסמוך לקמפוס שבו הוא לומד בפלורידה. הוא רתם את מישל לי, חברה טובה לספסל הלימודים בתוכנית למינהל עסקים באוניברסיטה טמפה, ויחד הם יצרו את האפליקציה שבתוך ארבעה ימים הגיעה ל-30 אלף הורדות. חברות גדולות יותר בתחום ההיכרויות עקבו אחרי ההצלחה ומיהרו להוציא גרסה משלהן.

"במקום לנסות להסביר בדייטים למה אתה כל הזמן מול המסך במקום לדבר - יותר פשוט למצוא מישהי שבאותו ראש", מסביר זנג. "המשחק הזה מאוד חברתי במהות שלו, והרבה יותר כיף לשחק אותו יחד - זה מאפשר לרומנטיקה לצמוח באופן טבעי סביב משהו שמעסיק את שני הצדדים". זנג, אגב, לא ציין אם פיקאצ'ו או פוקימון אחר יוזמן גם לערוך את טקס החתונה ולהשיא את בני הזוג, במקרה שהזוגיות תמשיך לפרוח.