טאבולה תטמיע המלצות תוכן פרסונליות באתר ערוץ הספורט

בערוץ הספורט מקווים כי הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר להם לזהות גולשים הנוהגים לצפות בתכני וידאו, כדי להגיש להם תכני וידאו נוספים בימי האולימפיאדה ובכלל

אולימפיאדת ריו / צילומים: רויטרס ו– Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב
אולימפיאדת ריו / צילומים: רויטרס ו– Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

ספקית המלצות התוכן טאבולה תטמיע את המלצות התוכן שלה באתר ערוץ הספורט תוך שימוש בטכנולוגיית פרסונליזציה.

רכיבי המלצת התוכן של טאבולה יוטמעו בעמוד הבית, נגני וידאו, עמודי מאמרים ועוד. בערוץ הספורט מקווים כי הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר להם לזהות גולשים הנוהגים לצפות בתכני וידאו, כדי להגיש להם תכני וידאו נוספים. כמו כן, טאבולה תזהה גולשים אשר נוהגים לשתף תכנים מסוג מסוים, ותגיש להם את סוג התכנים האהוב עליהם, עם כפתורי שיתוף גדולים יותר, ובכך תגדיל את מספר שיתופי התוכן.

אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה, מסר: "הכרזת השותפות סביב האולימפיאדה היא הזדמנות ענקית לייצר חוויה מותאמת אישית לכל חובב ספורט בישראל ולחבר אנשים עם תוכן שאולי יאהבו ואף פעם לא ידעו שקיים. אלה ימים מרגשים".

אלירן בן יהודה, מנהל פעילות עסקית טאבולה ישראל, מסר: "אנחנו גאים להיות שותפים של אתר ספורט 5. ורטיקל הספורט הוא ורטיקל משמעותי ביותר בישראל מבחינת מפרסמים. אנו רואים עוד ועוד פאבלישרים אשר מעמיקים את שיתוף-הפעולה עם טאבולה להרבה מעבר להטמעת הווידג'טים ומשתמשים ביכולות טכנולוגיות נרחבות".

טאבולה עובדת בישראל עם מספר רב של אתרים, בהם וואלה, "גלובס", "ישראל היום", נענע10, NRG ועוד.