מיזוגים ורכישות - קטר הצמיחה של המשק הישראלי?

בכנס ג'רני, של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY, יערך בין היתר מושב מיוחד שיעסוק בהשפעות של המיזוגים והרכישות על תעשיית ההיי-טק הישראלית

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

המיזוגים והרכישות, המהווים קטליזטור לצמיחתה ושגשוגה של תעשיית ההיי-טק הישראלית, הגיעו לשיאים חדשים בשנים האחרונות עם עסקאות בשווי של למעלה מ-3 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2016. חברות טכנולוגיה מובילות כגון סיסקו, מיקרוסופט, IBM ואחרות רוכשות שוב ושוב חברות ישראליות.

בשנים האחרונות אנו רואים כי חברות היי-טק ישראליות כמו IronSource, נייס, פלייטק וסייבר-ארק רוכשות אף הן חברות, ובכך מפרות בהדדיות את התעשייה המקומית וצועדות לעבר בניה וגידול משמעותיים.

בכנס הג'רני יערך מושב מיוחד שיעסוק בנושאים אלה ובהשפעותיהם על תעשיית ההיי-טק הישראלית. בואו ללמוד מהמומחים בתחום מה צפוי בעתיד הרכישות ועל ההיבטים הפיננסיים והעסקיים של המיזוגים העתידים בהיי-טק הישראלי.

את המושב ינחה: צ'ארלס ראק, שותף ב-Latham & Watkins, וישתתפו בו: תומר בר-זאב, מייסד משותף ומנכ"ל IronSource, מיכל כץ, ראש הקבוצה הטכנולוגית, בנקאות השקעות, RBC Capital Markets, עומר קרייזל, מנכ"ל, פועלים שוקי הון, רוב סלוונו, סמנכ"ל פיתוח תאגידי, סיסקו ודן שמגר, שותף, מיתר ליקוורניק גבע לשם טל.

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY יתקיים ב-28 בספטמבר במלון הילטון, תל אביב.

לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com

ג'רני 2016
 ג'רני 2016