צפו: 2 הסמארטפונים שנבחרו כטובים ביותר בשוק היום

איגוד המבקרים האירופי EISA, המורכב ממאות אנשי מקצוע ועורכי תוכן של כ-50 מגזיני טכנולוגיה נחשבים, בחר את שני הסמארטפונים הטובים ביותר בעולם ל-2016 מבית HTC ו-וואווי

איגוד EISA, או בעברית האיגוד האירופי להדמיה ולסאונד, המורכב מאנשי מקצוע ועורכי תוכן של למעלה מ-50 מגזינים אירופיים, בחר את מכשירי המובייל הטובים לשנת 2016-17.

בין המכשירים, מכשיר הדגל של HTC, אשר מציע מעבד Snapdragon 820, זיכרון RAM בנפח 4GB, תצוגת 5.2 אינץ’, סוללת 3000mAh ומצלמת 12 מגה-פיקסל המופעלת באמצעות טכנולוגיית UltraPixel. כל אלה הם חלק מהתכונות שזיכו את המכשיר בתואר. החברה הטאיוונית השיקה את המכשיר בתחילת מאי השנה.

מכשיר הדגל החדש של Huawei, ה-Huawei P9, זכה אף הוא לתשבוחות רבות כטלפון הטוב והמשתלם ביותר עבור הצרכן האירופי בזכות העיצוב המודרני המתקדם, בזכות מעבד ה-8 ליבות ובזכות מערך הצילום המתקדם מבית Leica.

המכשיר של החברה הסינית הושק בחודש אפריל במטרה להתחרות במכשירים של אפל ושל סמסונג, עם תג מחיר נמוך בהרבה ונראה עד כה שהוא בהחלט עומד בציפיות. יש לו מסך איכותי ורמקולים חזקים להנאה ממשחקים ולצפיה בווידאו, סוללה המספקת תוצאות מרשימות בעיקר הודות למערכת ניהול המשאבים במערכת ההפעלה והמעבד ואבטחה טובה עם חיישן טביעות אצבע מהמהירים והמדויקים בשוק.

מלבד שני אלה, גם ה-G5 של חברת LG וה-Galaxy S7/edge זכו בפרסים. ה-S7 זכה בפרס המצלמה הטובה ביותר ו-G5 זכה בפרס הסמארטפון החדשני ביותר.

גל גדות P9 q / צילום: דודי חסון
 גל גדות P9 q / צילום: דודי חסון