סוזוקי חושפת דגם עממי חדש ומתקדם - קרוסאובר קומפקטי

תציג קרוסאובר עירוני חדש שיתחרה בפלח החם ביותר בענף הרכב היום ועתיד להוות את התשובה של היצרן היפני לניסאן ג'וק, הונדה HRV או מזדה CX3 ודומותיהן ■ כל הפרטים בווידאו

סוזוקי היפנית תציג בתערוכת הרכב של פריז שם נוסף מהעבר שלה, את האיגניס הקטנה וגבוהה, לצד דגם הקרוסאובר מתוח הפנים עליו דיווחנו בעבר.

איגניס, שבסוזוקי מגדירים אותה כקרוס-אובר קומפקטי, כבר הוצגה בתערוכת טוקיו בסוף השנה שעברה, אלא שסוזוקי עדיין הצליחו לשמור על עמימות בכל הנוגע לפרטים הטכניים של המכונית.

איגניס אמנם מבוססת על דגם הקונספט איי-אם ארבע, ומרבית אתרי הרכב בעולם גוזרים ממנה פרטים על האיגניס, אך אנחנו מעדיפים לחכות לפרסום נתונים רשמיים. זאת לצד סרטון של האיגניס שמיועד לשוק היפני, בו ניתן לראות מספר מאפיינים של המכונית, דוגמת אפשרות להנעה לארבעת הגלגלים, מערכת בלימה אוטונומית ועוד.

פרט המידע היחיד שפרסמו בסוזוקי נוגע לאחת מיחידות ההנעה, שתהיה היברידית קלה, מה שאומר שהמכונית לא תוכל לנסוע על כוח חשמלי בלבד, ורק תסייע בזמן האצות, במקרה הטוב.

בכל מקרה, אנחנו שומרים לאיגניס חסד נעורים ומקווים לראות אותה בארץ, בעיקר בשל דגם הראלי של המכונית שזכה לפופולריות רבה בעולם, כמכונית מירוץ מהנה בתקציב שפוי.