שחקן חדש בשוק הסמארטפונים בישראל: חברת נוביה הסינית

רשת באג תייבא ותמכור באופן בלעדי בישראל את המכשירים של חברת nubia, מבית חברת ZTE הסינית ■ המכשירים יימכרו בישראל במחיר של החל מ-1,200 שקל לדגם הבסיסי

נוביה z9 / צילום: אלון רזניק
נוביה z9 / צילום: אלון רזניק

רשת באג תייבא ותמכור באופן בלעדי בישראל את הסמארטפונים של חברת nubia הסינית, מבית חברת ZTE הסינית. הסמארטפונים של החברה נמכרים היום בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, רוסיה, דרום אפריקה, הודו וכעת גם בישראל.

המכשירים יימכרו בישראל במחיר של החל מ-1,200 שקל לדגם הבסיסי. בשלב ראשון יימכר בישראל דגם ה-Z-11 של החברה. 

נוביה נמצאת בבעלות ZTE (כ-60%), חברת Suning Commerce (כ-33.3%) וחברת Yingcai Investor (כ-6.7%). 

הסמארטפונים של נוביה ידועים בעיקר בשל פונקציות הצילום המקצועיות שבהם. החברה, שכבר מוכרת בשוק במזרח, מוסרת כי היא שמה לה למטרה להיות מותג מוכר בעולם בתוך 5 שנים ומובילה בתחום הסלולר בתוך 10 שנים, ולשם כך היא בחרה כפרזנטור של המותג נבחר את שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו. 

 

הטלפונים של החברה מגיעים כאמור עם תוכנות ייחודיות לחוויית צילום מקצועית: בין היתר; multi exposure, clear object (ניקוי אנשים/עצמים מהתמונה בזמן אמת), super night, galaxy photoing ו-star track (לצילומי חלל וכוכבים ברגישות גבוהה), light painting, trajectory,smart beauty mode, צמצם אלקטרוני F44 ועוד. 

המכשירים יגיעו עם מעבד סנאפדרגון 617 של קואלקום, זכרון פנימי RAM בנפח 3 ג'יגה עם החברה חיצונית עד 200 ג'יגה. מכשיר ה-Z-11 יגיע עם מסך 5 אינץ', ברזולוציה של 1080 פיקסלים. המכשיר יאפשר עבודה עם שני כרטיסי סים, וישלב את הטכנולוגיה VoLTE לעוצמות סאונד חזקות. 

כפתור ההפעלה בטלפון משמש גם לוויסות עוצמת השמע וגם לזיהוי טביעת אצבע של המשתמש. בטלפונים תוסף למערכת ההפעלה גם המערכת הפנימית nubia UI, תוספי אבטחה מיוחדים (nubia mobile security) ותוסף חסכון סוללה חכם (nubia powersaver).

בתחילת ספטמבר תשיק nubia את מגוון הטלפונים לשוק האירופאי במסגרת תערוכת IFA ברלין, שם יחשפו דגמים חדשים ויוצגו מכשירי הדגל של החברה - חלקם יושקו בישראל כבר בספטמבר הקרוב עם גרסת תוכנה שפותחה לשוק הישראלי עם תמיכה עברית מלאה. 

אמיר מודן, סמנכ"ל באג: "את ׳המהפכה הסינית׳ החלנו בארץ עם מייזו, כשהצענו לראשונה סמארטפונים מתקדמים במחירים חסרי תקדים. Nubia היא אחת מיצרניות הסלולר המסקרנות והמתקדמות בעולם התופסת תאוצה במהירות ומציעה פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים לצד איכות ורמת גימור יוצאת דופן".