עובר ל-19:00: תוכנית אקטואליה יומית לשרון גל בערוץ 20

עד כה הגיש גל בערוץ את התוכנית "כלכלי בלילה", ששודרה מדי יום ב-23:00 ■ גל: "זו זכות להיות שותף ליצירת אלטרנטיבה בתקשורת הישראלית"

שרון גל / צילום: תמר מצפי
שרון גל / צילום: תמר מצפי

שרון גל, מגיש התוכנית "כלכלי בלילה" בערוץ 20, עובר לשעת שידור מרכזית יותר בערוץ, ויתחיל להגיש תוכנית יומית בשם "לפני כולם". מדובר בתוכנית בנושאי אקטואליה שתועבר בשידור חי ותשודר מדי ערב בין שבע לשמונה. מועד העלייה המדויק של התוכנית לאוויר עדיין לא נקבע, אך בערוץ כבר יודעים לספר כי היא תעסוק בענייני היום ותשלב נושאים מדיניים-פוליטיים לצד צרכנות וכלכלה לכל המשפחה.

ילוו את התוכנית כתבי מערכת שמגויסים בימים אלו, וכן פרשנים מובילים. בחלקה האחרון של התוכנית יתארח קומיקאי שיביא זווית אישית משעשעת בנוגע לענייני היום. עוד נמסר כי התוכנית תועבר במקביל גם בעמוד הפייסבוק של שרון גל, אחריו עוקבים יותר ממאה אלף איש.

במקביל, התוכנית "כלכלי בלילה", אותה מגיש כיום גל, תמשיך להיות משודרת בימים א'-ה' עם מגיש אחר שזהותו עדיין לא נקבעה.

ערוץ 20, שעלה לאוויר לפני יותר משנתיים, פועל במסגרת הערוצים הייעודיים תחת ההגדרה של ערוץ מורשת, ומזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית. מנכ"ל הערוץ הוא אבי בר, והוא גם מחזיק במניות מיעוט בו. בעל השליטה הוא איש העסקים יצחק מירילשווילי. במארס השנה הגיש הערוץ בקשה רשמית להתחיל לשדר גם מהדורת חדשות, והוא ממתין לתשובה בעניין ממועצת הכבלים והלוויין.

שרון גל נבחר לכנסת בבחירות האחרונות במסגרת מפלגת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן, אך לאחר כחצי שנה החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים והצטרף לערוץ.

גל מסר היום (ד'): "תמיד מרגש להתחיל משהו חדש. בעיני להיות שותף ליצירת אלטרנטיבה בתקשורת הישראלית זוהי זכות, ואני מקווה שנצליח ליצור רצועה שתיתן לצופים אפשרות להכיר את ענייני היום באופן מאוזן והוגן".

תוכניתו החדשה של גל מצטרפת לשורת תוכניות חדשות עליהן הוכרז לאחרונה בערוץ 20, בהן תוכניתו של אלירז שדה, "ח"י ברשת", ותוכניתו של דידי הררי, "דידי ב- 20", שפרק הבכורה שלה ישודר ביום שישי הקרוב.