מי הגיעו לאירוע הרמת הכוסית של בנק דיסקונט?

וגם: מי הגיעו לאירוע של ערוץ 20 אך פרשו כעבור זמן קצר?

עמי  פדרמן, ליגד רוטלוי, יוסי בכר,  יגאל לנדאו / צילום: יעל צור
עמי פדרמן, ליגד רוטלוי, יוסי בכר, יגאל לנדאו / צילום: יעל צור

נאמנות גבוהה

מי הגיעו לאירועי הרמת הכוסית של דיסקונט?

שנה חדשה בפתח, ואיתה סדרת אירועי הרמת הכוסית. בנק דיסקונט קיים השבוע 3 אירועים שכאלה ללקוחות נבחרים של הבנק.

המארחים: יוסי בכר, יו"ר הבנק, ולילך אשר-טופילסקי, המנכ"לית. המוזמנים: לקוחות יקרים במיוחד ולקוחות הבנקאות הפרטית.

אתמול (ד') התקיים אירוע שכזה באודוטוריום סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. אשר-טופילסקי בירכה את הלקוחות הוותיקים וציינה כי יש בקהל לקוחות בעלי ותק של 50 שנה. מיד נשמע קול מחאה מהקהל. הזועק הנפגע טען כי הוא עצמו שומר לבנק נאמנות כבר 65 שנה.

בפותחים שנה חדשה: יגאל לנדאו וליגד רוטלוי, מנכ"ל ויו"ר רציו; סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין; עמי פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן; עו"ד ששי גז; יצחק תשובה; משפחת איתני, מבעלי ביתילי; הרצל עוזר, לשעבר יו"ר הוט; ורבים אחרים.

עמי  פדרמן, ליגד רוטלוי, יוסי בכר,  יגאל לנדאו / צילום: יעל צור
 עמי פדרמן, ליגד רוטלוי, יוסי בכר, יגאל לנדאו / צילום: יעל צור

ספורט 1: מוטי אלמליח "נשאר במפה"

מי השתתפו במשחק כדורסל נוסטלגי?

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, ערך אתמול, במסגרת אירוע Top100 ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה, מפגש ספורטיבי באווירה נוסטלגית.

אלמליח הזמין את הלקוחות היקרים למשחק כדורסל באולם הספורט מלחה שבירושלים, בו השתתפו גיבורי הכדורסל המיתולוגים - מיקי ברקוביץ', דורון גמצ'י, גור שלף, נדב הנפלד, שמעון אמסלם ומוטי דניאל. על הפרשנות היה אמון אריה מלניאק.

כשאמסלם הניף בסוף המשחק את הגביע של בזק בינלאומי, צחקו עליו ברקוביץ' וגמצ'י ואמרו שהנה סוף-סוף גם הוא זוכה להניף גביע.

דניאל גמצ'י אמסלם הנפלד שלף מליניאק אלמליח ברקוביץ' / צילום: רפופורט - חב' החדשות הפרטית
 דניאל גמצ'י אמסלם הנפלד שלף מליניאק אלמליח ברקוביץ' / צילום: רפופורט - חב' החדשות הפרטית

ספורט 2: משה סיני שקע בבוץ

חובבי מירוצים - היכונו לאתגר הבא

חובבי הספורט והריצה נוהגים לפנטז על המרתון, התריאטלון, מירוץ הר לעמק, אתגר איש הברזל ואפילו על מירוץ נייקי הקלאסי. אבל תודו שלא רבים מכירים את מירוץ הבוץ - "The Mud Day". על מירוץ זה, ששמו כבר מרמז על האתגר שהוא מציב, אמונה נותנת החסות חברת ריבוק (Reebok). 

בכדי להכיר את האתגר הזה מקרוב להבין ולהרגיש במה בדיוק מדובר, נסע באחרונה משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל, לצרפת, כדי להתנסות על בשרו ועורו במסלול המכשולים, המזכירים במידה מסוימת סצינות מתוכנית הטלוויזיה "הישרדות".

מדובר במסלול של 13 ק"מ בו משובצים 22 מכשולים שונים ומשונים - כך למשל, במהלך המירוץ נדרשים המשתתפים לטפס על הר בוץ ולזחול בבריכת בוץ, מה שמצריך לא אחת גם עבודת צוות עם משתתפים אחרים.

תרשמו: אירוע The Mud Day הוא מותג בינלאומי, ובקרוב הוא יופק בישראל.

סיני, כך נמסר, עמד בצורה זו או אחרת באתגר.

משה סיני /  צילום: ליאור דלל
 משה סיני / צילום: ליאור דלל

נימוס בריטי

דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, מרגיע את הצמרת העסקית

רק לפני כ-3 חודשים נדהמנו מהחלטת העם הבריטי על פרישה מהאיחוד האירופי (ברקזיט), ונדמה שמאז הרוחות מעט נרגעו. ובכן, הן לא נרגעו, והשלכות התהליך מטרידות את המגזר העסקי בבריטניה ומחוצה לה.

אתמול נערך במשרד עורכי הדין רון גזית, רוטנברג ושות' יום עיון שעסק בהשפעת הברקזיט על הכלכלה המקומית. המארחת: עו"ד שירין הרצוג, אורח הכבוד: דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, שניסה לפזר את הערפל ולהרגיע.

קוורי פתח את דבריו באיחולי החלמה מהירה לנשיא לשעבר, שמעון פרס. הוא הרגיע את הנוכחים והסביר כי יחסי בריטניה וישראל לא ישתנו בעקבות הפרישה מהאיחוד האירופי. יתרה מזאת, לדבריו, הדבר רק יפתח הזדמנויות חדשות ויאפשר לאנגליה לבצע הסכמים בילטרליים עם ישראל, דבר שלא מתאפשר כשאנגליה חברה באיחוד האירופי. כך או כך, קוורי הזכיר שהתהליך ממילא ייקח זמן רב.

במהלך דבריו הוא עצר וציין שהוא מופתע מכך שכבר חלפו 50 דקות מאז תחילת הכנס, ואף אחד מהנוכחים לא הזכיר את תנועת ה-BDS.

במתרשמים ובנרגעים: ישראל מקוב, לשעבר מנכ"ל טבע; גדעון סיטרמן, לשעבר יו"ר נמל אשדוד; ענת גואטה, מנכ"לית אנטרופי; רון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות; עו"ד רון גזית; עו"ד ג'רמי לוסטמן; עו"ד בני רוטנברג; איש העסקים בארי בן-זאב; ואחרים. 

דיוויד קוורי ושירין הרצוג /  צילום: טל שפירא
 דיוויד קוורי ושירין הרצוג / צילום: טל שפירא

יהודאי מבחין בין קריית שמונה לבין סינגפור

נשיא ומנכ"ל פרוטרום קורא להשקיע בשדרת הניהול

השבוע ערכה פירמת BDO זיו-האפט את כנס התעשייה השנתי שלה באיירפורט סיטי. דני מרגלית, יו"ר BDO, שפתח את הכנס, התייחס למחסור המתמשך בעובדים מקצועיים בתעשייה, והזכיר כי "הפתרון הוא בגיוס עובדים במגזר הערבי והחרדי, ואם נשכיל להגדיל את אחוזי העסקה של המגזרים האלה, זה יפתור את הקושי בגיוס עובדים ויאפשר שיעורי צמיחה גבוהים יותר בהשוואה לרבעונים האחרונים".

אורי יהודאי, נשיא ומנכ"ל פרוטרום, אמר בפאנל שעסק בהצלחות של חברות בחו"ל כי "אם אנחנו רוצים להיות שחקנים בעולם הגלובלי, אנו צריכים להתחרות בעולם הגלובלי. התחרות היא לא בין קריית שמונה לאשקלון, אלא בינינו לבין סינגפור ושווייץ; האפשרות לבנות חברה ישראלית גלובלית - וכאן אני הולך אחרי אלי הורוביץ - היא לנהל מכאן. בשביל זה צריך מנהלים ישראלים שיודעים לנהל, ואנחנו חסרים אותם.

"ראו את כיל ואת טאואר - חברות ישראליות שנשארו כאן, ואילו מנהלים נשארו כדי לנהל אותם? חוסר המוכנות של מנהלים מונעת מהם להקים מפעלים, ובשילוב עם חוסר עידוד ממשלתי הם מובילים לירידה ביצוא הישראלי, ירידה בהשקעות ומעבר לחו"ל - שילוב שעשוי להיות קטלני".

השתתפו, השכילו והאזינו: שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר; ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת; שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים; שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים של רב-בריח; גילון בק, שותף בכיר קרן פימי; אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק; אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל; ערן חיימוביץ, מנכ"ל פיניציה; ואחרים.

אורי יהודאי /  צילום: צילום: איל יצהר
 אורי יהודאי / צילום: צילום: איל יצהר

הלכו לפני המחנה

מי הגיעו לאירוע של ערוץ 20 אך פרשו כעבור זמן קצר?

השבוע השיק ערוץ 20 בסינמטק את סדרת הדוקו החדשה של יוסי אשדות, "הולכים לפני המחנה", העוסקת בסיפורם של גדולי הרבנות.

במגיעים להתרשם ולעשות כבוד: אבי בר, מנכ"ל ומבעלי ערוץ 20; מרדכי (מוטי) שקלאר, יו"ר הערוץ; מימון שמילה, סמנכ"ל במשרד התקשורת; ניצן חן, ראש לשכת העיתונות הממשלתית; נורית דאבוש, יו"רית תיאטרון הבימה ולשעבר יו"רית הרשות השנייה; עו"ד אילן בומבך; כוכבי הערוץ, בהם אראל סג"ל, קלמן ליבסקינד, ארי שמאי ושמעון ריקלין.

האחרונים אמנם הגיעו, אולם נאלצו לפרוש כעבור זמן קצר מאוד, לפני שיאו של הערב, מאחר שמיהרו לתוכניתם "הפטריוטים".

רגע מסקרן נרשם באירוע, כאשר חן ודאבוש נצפו משוחחים בצד. חן מועמד בימים אלה לתפקיד יו"ר "ברית-המועצות" (הכינוי שניתן לשילוב הצפוי של מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה לטלויזיה ולרדיו), ועל-פי השמועות, גם דאבוש היא אחת המועמדות. 

אבי בר , מימון שמילה / צילום: אור גפן
 אבי בר , מימון שמילה / צילום: אור גפן