שיבא: הרופאים החליטו להפחית את חומרי ההרדמה של פרס

בבה"ח שיבא ממשיך להיות מאושפז הנשיא לשעבר שמעון פרס במצב קשה - אך יציב ■ רופאיו אמרו כי לאחר בדיקת ה-CT שעבר אין החמרה במצבו, וישנה התקדמות בהורדתו מההרדמה וההנשמה

שמעון פרס / צילום: תמר מצפי
שמעון פרס / צילום: תמר מצפי

5 ימים לאחר שהובהל לבית החולים בשל אירוע מוחי, דיווחו היום (א') רופאיו של הנשיא ה-9 שמעון פרס כי אין החמרה משמעותית במצבו. "בתום בדיקת CT מצבו יציב", אמרו הרופאים ועדכנו כי ישנה התקדמות בתהליך הורדת פרס מההרדמה וההנשמה.

אתמול נמסר מבית החולים שיבא בתל השומר, שם מאושפז הנשיא לשעבר, כי מצבו של פרס נותר בסוף השבוע ללא שינוי והוא מוסיף להיות קשה, אך יציב. נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע עם צאת השבת לביקור בבית החולים ואמר: "כולנו תקווה שנראה את הנשיא התשיעי מחלים".

"שמעון אינו סמל, הוא נוכח כל כך ומוחשי בחיי היומיום של כולנו, בחיי כנשיא המדינה, ואני יודע שכל עוד הוא מחליט להלחם - אין קרב שלא יוכל לו", אמר ריבלין. "הגעתי כדי להיות עם המשפחה היקרה הזו, עם הצוות הקרוב של שמעון, שלא מפסיקה להודות באדיבות לכל אחד ואחד מהדורשים בשלומו", הוסיף נשיא המדינה. "מכאן, יחד עם העם כולו, נתפלל לשיפור במצבו של שמעון ונשלח הרבה כוחות למשפחה ולצוות הרפואי. אין לוחם גדול משמעון פרס, אם זה תלוי בו, הוא ינצח".