"אמזונס" מסיימת עונה בראש הטבלה: 25.6% צפייה לתוכנית הגמר

הראיונות שהעניק אמש רה"מ בנימין נתניהו לאחר זמן רב לאמצעי התקשורת המרכזיים לא ממש ריגשו את הצופים

גמר המשימה אמזונס / צילום מסך
גמר המשימה אמזונס / צילום מסך

הריאליטי "המשימה: אמזונס" הגיע אמש (מוצ"ש) לסיומו, ואיכשהו - למרות הרייטינג המאכזב לאורך העונה, חוסר הבאזז והקטילות של המבקרים - הוא מצליח להותיר אצל זכיינית ערוץ 2 קשת גם קמצוץ של טעם מתוק בפה.

תוכנית הגמר ששודרה אמש התברגה למקום הראשון בטבלת הצפייה השבועית עם 25.6%, על חודה של עשירית האחוז ובכפוף לכללי הוועדה למדרוג. הפעם האחרונה, והיחידה, שבה ניצבה בראש טבלת הצפייה השבועית הייתה - כמה סמלי - עם שידורה של תוכנית הפתיחה, שרשמה רייטינג של 27.6%.

ממוצע 3 תוכניות "המירוץ למיליון" ששידרה רשת עומד על 25.5% בלבד, ולכן הוא מסתפק במקום השני בטבלה השבועית. בפועל, התוכנית הנצפית ביותר ששודרה השבוע הייתה חצי גמר "המירוץ למיליון" ביום שלישי, שהניבה רייטינג של 26.9% (שתי התוכניות הנוספות של המירוץ, בימים ראשון ושני, רשמו רייטינג של 25.2% ו-23.9%).

מחר (ב') תשדר רשת את גמר "המירוץ למיליון", ובזאת שתי תוכניות הריאליטי שתפסו יחד נתח עצום מזמן הפריים-טיים שהוגש לצופים הישראלים במהלך הקיץ האחרון, יפנו את הבמה.

מי שעוד סיימה עונה השבוע היא התוכנית "צומת מילר" עם אדיר מילר, שעושה זאת עם ממוצע עונתי נאה של 23.7% (התוכנית האחרונה זכתה ל-22.3%). על-פי נתוני קשת, התוכנית זכתה לפופולריות גבוהה גם באינטרנט - עם למעלה מ-5 מיליון צפיות במאקו TV. 

לא מתרגשים מהראיון עם נתניהו 

אמש, במהלך מהדורות השבת של הערוצים, שודר אירוע נדיר יחסית: ראיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לערוצי הטלוויזיה השונים. הצופים, כך נראה, התרגשו פחות מהמאורע: מהדורת חדשות סוף השבוע בערוץ 2 רשמה רייטינג של 20.6%, כשבמהלך הראיון עצמו, שקיים אודי סגל, עמד הרייטינג על כ-19%. "המגזין" בחדשות 10 אמנם התחזקה ל-10.2% (על-פי נתוני הערוץ מדובר בשיא לתוכנית מאז מארס השנה), אך במהלך הראיון של נתניהו לגיל תמרי עמד הרייטינג על 9%. בערוץ 1, שם ערך את הראיון אמיר בר-שלום, הגיע הרייטינג של התוכנית כולה ל-4.6%.

בגזרת חדשות סוף השבוע, "אולפן שישי" של חדשות 2 התחזקה משמעותית ל-15.7% ואף הצליחה להתברג למקום התשיעי בדירוג השבועי. גם "שישי" עם אילה חסון בחדשות 10 מתחזקת ל-8.6%, אך הפער בין שתי התוכניות גדל ל-7 נקודות האחוז. 

רייטינג 25.9.16
 רייטינג 25.9.16