רשמית: סמסונג מפסיקה לגמרי הייצור והמכירה של הנוט 7

(עדכון) - סמסונג הודיעה רשמית לרשויות בדרום קוריאה על הפסקת הייצור והמכירה, בטענה כי "בטיחות הלקוחות שלנו היא ראשונה במעלה" ■ מניית סמסונג צנחה היום ב-8%

נוט 7 שרוף של סמסונג / צילום: רויטרס
נוט 7 שרוף של סמסונג / צילום: רויטרס

סאגת סמארטפוני הנוט 7 המתלקחים הביאה רשמית את ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית סמסונג לעצור באופן סופי את הייצור והמכירה של המכשירים - כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. בכך החברה איבדה את היוקרה שביקשה להשיג במכשיר הדגל החדש שאמור היה להתחרות באייפון 7 של אפל.

סמסונג אפילו הזדרזה כדי להקדים את ההשקה של המכשיר לפני ההשקה של אפל - ועכשיו מסתבר שזה היה בעוכריה. מדובר בנזק גדול למותג ולחברת סמסונג בתחרות הקשה מול אפל, וימים יגידו אם היא תצליח להתאושש מהמכה. מניית סמסונג אלקטרוניקס  צנחה היום ב-8% במסחר בקוריאה - הירידה היומית החדה ביותר מזה 8 שנים.  

החברה הקוריאנית דיווחה היום לרשויות בדרום קוריאה כי היא עוצרת לגמרי את הייצור וגם את המכירה של הסמארטפונים מסוג גלקסי נוט 7, בטענה כי "הבטיחות של הלקוחות שלנו היא ראשונה במעלה". 

הלילה סמסונג קראה לבעלי הנוט 7 ברחבי העולם לכבות את המכשיר מיד מחשש להתלקחות, גם אם מדובר במכשיר החלופי שניתן להם לאחר הריקול ל-2.5 מיליון המכשירים המקוריים שנקנו, שגם בהם היתה סכנת התלקחות. החברה הודיעה כבר אתמול על הפסקת מכירת מכשירי הטלפון החכם בכל העולם וביקשה מהלקוחות לעצור את השימוש בו. סמסונג גם הודיעה למשווקים שלה בעולם להפסיק למכור את המכשיר לאחר התלקחויות גם במכשירים שהוחלפו.