"העלאת ריבית בארה"ב תידרש ממש בקרוב", כך עולה מהפרוטוקולים של ועדת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב שפורסמו היום (ד'). יחד עם זאת, החברים הביעו דאגה כי העלאת ריבית בתקופה בה שוק העבודה לא בתעסוקה מלאה, עלולה לדחוף את המשק למיתון.  

בישיבת הריבית האחרונה ב-20-21 בספטמבר חברי הפד הותירו את הריבית לא שינוי למרות שהיו חילוקי דעות בין החברים באשר לפעולה, ו"טיעון היגיוני" להעלאת ריבית.

שלושת חברי הפד שהצביעו בעד העלאת ריבית בספטמבר דחפו גם לשינוי ההודעה של הבנק כך שהיא תשקף את מידת הדחיפות הדרושה לפעולה קרובה של הבנק המרכזי. הם ביקשו שנוסח ההודעה יראה כי הסיכויים והגורמים לטובת העלאת ריבית עלו, אבל הוועדה החליטה בכל זאת להותיר את הריבית ללא שינוי, כדי לחכות ל"ראיות נוספות" שידחפו לפעולה של הבנק - שיעור תעסוקה מלא ככל האפשר ושיפור בשוק העבודה, ועלייה בקצב האינפלציה.

חברים אחרים אמרו כי הודעה שכזו עלולה להתפרש בשגגה כך שהגורם המשפיע יותר הוא הזמן ולא הגורמים שצוינו לעיל. הישיבה הבאה של הפד היא ב-1-2 בנובמבר וגם בישיבה זו, כך לפי החוזים על ריבית הפד, הבנק לא צפוי להעלות ריבית. בישיבה בדצמבר יש סיכוי של מעל 60% להעלאת ריבית.