לא מזדרזים להחזיר: רבים עדיין מחזיקים במכשירי הגלקסי נוט 7

עפ"י נתונים שפורסמו, היקף השימוש ביום חמישי האחרון היה שווה לשימוש ב-2 בספטמבר, אז בוצע הריקול הראשון של הגלקסי נוט 7, שנוטה לעלות באש

נוט 7 שרוף של סמסונג / צילום: רויטרס
נוט 7 שרוף של סמסונג / צילום: רויטרס

סמסונג הבהירה כי כל מי שמחזיק בגלקסי נוט 7 צריך לכבות את המכשיר ולהחזיר אותו, היות שלטלפון המסוים הזה ישנה נטייה נבזית לעלות באש, אולם כעת נראה כי עדיין ישנם אנשים רבים שמשתמשים בסמסונג גלקסי נוט 7, כך לפי נתונים שפורסמו בשבוע האחרון על ידי Apteligent, שעוקבת אחר שימוש במכשירי אנדרואיד.

למעשה, היקף השימוש ביום חמישי האחרון היה שווה לשימוש ב-2 בספטמבר, אז בוצע הריקול הראשון של הגלקסי נוט 7, כך לפי הנתונים.

מספר האנשים שעדיין משתמשים בטלפון שאותו אסור לקחת לטיסות מדגיש עד כמה הריקול של סמסונג הוא רחב היקף ומורכב.

"סמסונג, יחד עם המפעילות הסלולריות, פועלת להעביר את ההוראה החדשה של משרד התחבורה האמריקאי לאסור מכשירי גלקסי נוט 7 בטיסות. עודדנו חברות תעופה להוציא הודעות דומות ישירות לנוסעים שלהן. כל בעלי גלקסי נוט 7 צריכים להגיע לספקית שלהם ולחנות הקמעונאית שלהם כדי ליטול כעת חלק בתוכנית ההחזר וההחלפה של הנוט 7 בארה"ב. אנו מבינים שזה לא נוח, אבל הבטיחות שלכם חייבת להישאר בראש סדר העדיפויות שלנו", כך אמר שלשום (שישי) דובר סמסונג.

לאחר שסמסונג הודיעה כי גילתה את הבעיה שהובילה להתלקחות המכשירים, היא החלה לחלק ללקוחות מכשירי גלקסי נוט 7 חלופיים, אולם גם אלה החלו להתלקח.

מאז הודיעה סמסונג לכל בעלי גלקסי 7 נוט להחזיר את מכשיריהם, והציעה הנחות, חלופות ואפילו קופסה חסינת אש להחזרת המכשיר, כדי לסייע בזירוז התהליך.

מה שבוודאי אינו מסייע לתהליך הוא העובדה שכמה חברות שילוח חבילות הודיעו כי לא יתמודדו עם משלוחים של הגלקסי נוט 7.