סקיילקס על הפסקת ייצור ה-Note 7: "אין חשש ללקוחות"

יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל התייחסה לראשונה לתקלה החמורה שהובילה להפסקת ייצור מכשיר הדגל ■ בסקיילקס מדגישים כי הפסקת ייצור ה-נוט 7 לא תשפיע על תוצאותיה

נוט 7 שרוף של סמסונג / צילום: רויטרס
נוט 7 שרוף של סמסונג / צילום: רויטרס

חברת סקיילקס, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל, מפרסמת היום (ג') התייחסות ראשונה להחלטה של סמסונג העולמית לחדול מהייצור והשיווק של מכשיר הדגל שלה, גלקסי Note 7, בשל תקלה חמורה שהתגלה בו.

סמסונג השעתה את ייצור הגלקסי נוט 7 בעקבות גל של דיווחים חדשים על התחממות יתר ואף התלקחות של מכשירים שהופצו ללקוחות, כתחליף למכשירים המקוריים שרכשו הלקוחות ושגם להם היתה נטיה להתלקח. בעקבות התקלה החמורה רשויות התעופה בארה"ב אוסרות על הנוסעים לעלות על טיסות עם הנוט 7.

בסקיילקס  מבקשים להבהיר כי ה-Note 7 אמור היה להיות מושק בארץ במהלך חודשים ספטמבר-אוקטובר 2016 אך מאחר וסמסונג החליטה ב-11 באוקטובר להפסיק את ייצור המכשיר ועצור את שיווקו, ההשקה בארץ בוטלה.

 

סקיילקס מבהירה עוד כי מכשיר ה-Note 7 לא הופץ בארץ על ידי החברה, למעט דוגמאות בודדות שאינן למכירה אשר נאספו באופן מיידי עם גילוי הבעיה ובתיאום מלא עם סמסונג, כך שלהערכת החברה אין כל חשש ללקוחותיה. בחברה מדגישים עוד כי הפסקת ייצור ה- Note 7  לא צפויה להשפיע על תוצאותיה הכספיות.