בכירים משוודיה יגיעו לישראל כדי ללמוד על חדשנות והיי-טק

משלחת של 30 בכירים ובינהם מזכיר המדינה השוודי למסחר ולכלכלה, מנכ"ל משרד החדשנות ונציגים של גופים ממשלתיים - יפגשו פוליטיקאים, חברי כנסת, בכירים ישראלים, ראשי חברות וארגונים, יזמים ואנשי עסקים

הלו שבדיה
הלו שבדיה

משלחת של כ-30 בכירים משוודיה תגיע לישראל כדי להשתתף ב"וועידת הלו שוודיה", אירוע לחיזוק שיתופי הפעולה בתחומי הכלכלה, המסחר והחדשנות בין ישראל לשוודיה.

במהלך ביקורם בישראל חברי המשלחת ייחשפו לעולם החדשנות הישראלי, ילמדו על הכלכלה המקומית ויפגשו פוליטיקאים, חברי כנסת, בכירים ישראלים, ראשי חברות וארגונים, יזמים ואנשי עסקים המעוניינים ליצור או לחזק שיתופי פעולה בין ישראל לשוודיה. 

הוועידה תיערך בת"א ב-8-6 בנובמבר, במעמד מזכיר המדינה השוודי למסחר ולכלכלה, אוסקר סטנסטרום, ובהשתתפות מנכ"ל משרד החדשנות השוודי אוסקר טורסלונד, ונציגים של גופים ממשלתיים.

לדברי אוסקר סטנסטרום, ישראל מהווה מודל לחיקוי עבור השוודים בכל הקשור להתנהלות ולפיתוח של כל נושא החדשנות. "אנו מודעים היטב לעובדה שישראל היא אומת הסטארט-אפ הבולטת בעולם ושהיא מדינה מובילה בתחומי החדשנות, ההיי-טק והטכנולוגיה. עולם החדשנות הישראלי הוא מעורר השראה ומוביל בזכות רוח היזמות והרעיונות היצירתיים שלבסוף משפיעים על תחומים רבים בעולם כולו. ממשלת שוודיה חושבת איך לשפר את תחום החדשנות וקיבלנו החלטה ללמוד מכל מה שקורה בישראל".

במסגרת הוועידה ייערך בת"א אירוע נטוורקינג מיוחד בין חברי המשלחת השוודית לבין משקיעים ישראלים וסטארט-אפיסטים מקומיים וכן מפגשים של בכירים העוסקים במחקר ופיתוח ובקרנות הון סיכון.