כנס אילת לעיתונות: פרס שדר הרדיו המצטיין יוענק לדליק ווליניץ

התוכנית "עושה עניין" בהגשת מנחם הורוביץ ברדיו גלי ישראל זכתה בפרס תוכנית המלל הטובה ביותר ■ "זירה חופשית" בהגשת אלי לוי ויוסי מזרחי ברדיו חיפה זכתה בפרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר

אגודת העיתונאים תל-אביב הכריזה היום (ג') על הזוכים בפרסי הרדיו, שיוענקו במסגרת כנס אילת לעיתונות ה-10.

ועדת הרדיו, בראשות אמנון נדב, החליטה להעניק את פרס השדר המצטיין לדליק ווליניץ, שמגיש ברדיו תל-אביב את תוכניתו היומית "6 בבוקר עם דליק ווליניץ". התוכנית משודרת בסינדיקציה ב-6 תחנות אזוריות ברחבי הארץ.

הוועדה ציינה כי "ווליניץ, מהוותיקים והאהובים בקרב מגישי הרדיו בישראל, פותח עבור מאזיניו הנאמנים את הבוקר עם תמהיל ייחודי של אקטואליה, כותרות עיתונים, סיפור בוקר, עצות לאורח חיים בריא ושפע תובנות רוחניות".

עוד נכתב כי "כמי שהפך לנושא הדגל בסוגיות אקולוגיה, רפואה מונעת ואחריות חברתית, מקפיד ווליניץ לגייס את הצלחתו הרדיופונית לטובת מטרות חברתיות ראויות". 

פרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר יוענק השנה לתוכנית "זירה חופשית" של רדיו חיפה 107.5FM בהגשת אלי לוי ויוסי מזרחי. פרס תוכנית המלל הטובה ביותר שאינה אקטואליה יינתן לתוכנית "עושה עניין" עם מנחם הורוביץ המשודרת ב"רדיו גלי ישראל". פרס תוכנית המוזיקה הטובה ביותר ניתן ל"שבת עברית" ב"רדיו ללא הפסקה". 

בנוסף, הוועדה החליטה להעניק את פרס הפרויקט המיוחד לשני מיזמים: "לשיר איתה" של רשת ג' של קול ישראל - אמנים מצדיעים לשושנה דמארי במלאות עשור למותה; והמאבק נגד סגירת שדה דב של רדיו קול הים האדום.

הוועדה החליטה גם לציין לשבח את רדיו FM99ECO על האפליקציה שלו.