חשד: בעלי אמריקן לייזר העלים הכנסות במאות אלפי שקלים

עפ"י בקשת המעצר, במסגרת פעילות מודיעינית עלה חשד כי לירון בן אבי יש הכנסות מחברה בבעלותו - בעוד הוא מדווח כי בחברה אין פעילות, ואין לה הכנסות

מרפאות אמריקן לייזר בראשון לציון / צילום: תמר מצפי
מרפאות אמריקן לייזר בראשון לציון / צילום: תמר מצפי

בית המשפט השלום בתל-אביב הורה על מעצרו ושחרורו בתנאים מגבילים של ירון בן אבי (42) - דירקטור ובעל מניות במספר חברות, בהן אמריקן לייזר - בחשד כי העלים הכנסות בגובה מאות אלפי שקלים בשנים האחרונות. מעצרו של בן אבי התבצע בעקבות חקירה של פקיד שומה חקירות מרכז.

על-פי בקשת המעצר, במסגרת פעילות מודיעינית שביצע היחידה החוקרת עלה חשד כי לבן אבי יש הכנסות מחברה בבעלותו - בעוד הוא מדווח כי בחברה אין פעילות, ואין לה הכנסות. בשל החשדות נפתחה נגד החשוד חקירה גלויה, במסגרתה נתפסו בביתו ובמשרדו מסמכים ומחשבים.

מהחקירה עולה כי בשנת 2009 משך בן אבי כ-1.7 מיליון שקל מהחברה שבבעלותו ולא דיווח על כך בדוח שהגיש לרשות המסים. בסוף שנת 2010 עמדו משיכותיו של בן אבי מהחברה על סכום כולל של כ-2.6 מיליון שקל.

לפי החשד, על-מנת להסתיר את משיכותיו מהחברה, בן אבי לא הגיש את הדוחות הכספיים של החברה. כמו כן, על-פי החשד, החברה איננה מדווחת לרשות המסים על הכנסותיה מהשכרת וילה שבבעלותה בראשון-לציון.

בן אבי שוחרר בתנאים מגבילים, ביניהם ערבות עצמית של 500,000 שקל וצו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום.