יחימוביץ' על דנקנר: "העושק נמשך. גם פישמן ותשובה עושים תספורות"

"חברי כנסת כמוני, שניסו לבלום אותו, זכו לקיתונות של בוז, ביקורת ואיומים", אומרת יחימוביץ' ■ "מראית-העין הכעורה אולי שופרה, אבל בפועל קשרי הון-שלטון נמשכים כרגיל"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' אמרה היום (ב'), בתגובה לעונש המאסר בפועל שהוטל על נוחי דנקנר לאחר שהורשע בהרצת מניות, כי דנקנר אינו היחיד אשר יש להשית עליו עונש מאסר.

"אף שגזר הדין מוצדק, הוא ניתן לו רק על חלק זעיר מעושק שיטתי ומתמשך של כספי ציבור", אמרה יחימוביץ'. "דנקנר לא ישב לבד על ספסל הנאשמים. את העונש היו צריכים לחלוק עמו כל אלה שאיפשרו לו לשדוד את הציבור שוב ושוב: רגולטורים, פוליטיקאים לרבות נשיא וראש ממשלה, עיתונאים, בנקאים וראשי ערים. יש לזכור כי בזמן אמת - במקום לעצור אותו, הם העניקו לו מעטפת הגנה, שיתפו אתו פעולה, ושרו לו שירי הלל".

 

לדברי יחימוביץ', "חברי כנסת כמוני, שניסו לבלום אותו, זכו לקיתונות של בוז, ביקורת ואיומים. מראית-העין הכעורה אולי שופרה, אבל בפועל קשרי הון-שלטון נמשכים כרגיל: פישמן מציע מגה-תספורות למשקיעים, תשובה מתכונן לגיוס עבור חברת נדל"ן אחרי תספורת קשה לחוסכים שעשה בדלק נדל"ן, טייקוני הגז מרוויחים הון-עתק מבלי ממשאבי המדינה מבלי שהציבור יקבל פירור, ומתווכים מטעם גוזרים קופון ענק על עסקאות ביטחוניות. ניקוי האורוות חייב להימשך".