אורנשטיין נתן צו הקפאת הליכים למועדון הכדורגל הפועל ת"א

עורכי הדין שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב לנאמנים ■ עוד נקבע כי הורדת הנקודות מעוכבת ■ הדיון הבא בעניין ייערך ב-11 בינואר ■ היקף החובות לנושים השונים: כ-100 מיליון שקל 

אמיר כבירי בעלי הפועל ת"א / צלם: שלומי יוסף
אמיר כבירי בעלי הפועל ת"א / צלם: שלומי יוסף

נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, נעתר היום (ב') לבקשת מועדון כדורגל הפועל תל-אביב והוציא לו צו הקפאת הליכים

בנוסף, אורנשטיין מינה את עורכי הדין שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב לנאמנים בהליך ההקפאה. השניים ינסו למצוא לקבוצה רוכש ויובילו את תהליך ההבראה. נזכיר כי בעלי הפועל תל-אביב, אמיר כבירי, קיווה שעו"ד רון בר-ניר ימונה לנאמן הקבוצה.

עוד הורה אורנשטיין על מימוש הערבויות של הקבוצה, וזאת לאחר שההתאחדות לכדורגל ביקשה אתמול (א') לממש ערבויות בסך 4 מיליון שקל לטובת תשלום משכורות חודש נובמבר.

עוד נקבע כי הורדת הנקודות מעוכבת, וכי הדיון הבא בעניין ייערך ב-11 בינואר.

נזכיר כי בשבוע שעבר פנתה הראל אחזקות - מועדון כדורגל הפועל תל-אביב, המפעילה את מועדון הספורט העוסק בענף הכדורגל בליגת העל בישראל, לבית המשפט המחוזי בבקשה למתן צו הקפאת הליכים. זאת, לאחר שהגיעה לכדי חדלות פירעון מובהקת.

על-פי הבקשה, סך חובותיה של החברה לנושים השונים עומד על סך של כ-100 מיליון שקל, מתוכם כ-2 מיליון שקל לעובדים, כ-45 מיליון שקל לרשות המסים, כ-15.5 מיליון שקל לגופים פיננסיים ועוד כ-40 מיליון שקל לנושים בלתי מובטחים. 

בנוסף, ספקית ציוד הספורט דיאדורה, אשר סך החוב של הפועל תל-אביב כלפיה עומד לטענתה על כ-1.3 מיליון שקל, פנתה לבית המשפט בבקשה למנות חוקר לנסיבות קריסתה הכלכלית של הקבוצה.