פרטנר: מיזם הטלוויזיה יבוסס על על אנדרואיד TV של גוגל

סלקום בחרה להעלות את האפליקציה שלה על הפתרון של האפל TV ■ מנכ"ל פרטנר בנבנישתי: הפתרון הכי מתקדם בשוק

איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל פרטנראיציק בנבנישתי, חשף היום כי מיזם הטלוויזיה של החברה יתבסס על פלטפורמת אנדרואיד TV של גוגלהוא לא מסר מעבר לכך פרטים נוספים על עולמות התוכן, אלא הסתפק באמירה שהפלטפורמה היא בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש היום בתחום התוכן והטלוויזיה הביתית.

מההכרזה ניתן ללמוד שפרטנר מכוונת בעיקר לעולמות של שיתוף תכנים מהרשת בתוספת תוכן מקורי משלה. לדבריו, גם ישראל תהיה על מפת החדשנות של האנדרואיד TV, מפת החדשנות של גוגל.

כאן המקום לציין כי סלקום בחרה להעלות את האפליקציה שלה על הפתרון של האפל TV והבטיחה שגם בעולמות האנדרואיד תיקח חלק.

בנבנישתי ציין כי "בחודשים האחרונים, בנינו ממשק חוויית משתמש ייחודי, שהותאם לדרישות ולהרגלים של הצופה הישראלי. אנדרואיד TV היא התשתית החדשנית ביותר, שיודעת להתאים את עצמה בזמן אמת להרגלי הצפייה המשתנים".

הערכות בשוק הן שהטלוויזיה של פרטנר תושק במחצית השניה של 2017, וזאת לאחר שהחברה תשלים את היערכותה הן מבחינת תכנים והן מבחינה טכנולוגית.

בנבנישתי דיבר על כך שהטלוויזיה של פרטנר תשלב חווית צפייה המותאמת להרגלים החדשים, עם יכולות מעבר לעולם הפתוח של האינטרנט ולשלל האפליקציות והתכנים של Google Play Store. חנות האפליקציות של גוגל, כוללת שידורים חיים מרחבי העולם, ערוצים, סדרות וסרטים, משחקים, מוסיקה, ועוד.