הסילבסטר: 34 נפגעו בתאונות, 40 פצועים באירועי אלימות

כמו בכל שנה, גם הלילה אנשי מד"א היו בכוננות מוגברת לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה ■ בנוסף נאלצו הפרמדיקים של מד"א לטפל גם במעל ל-80 מקרים של שתיית אלכוהול מופרזת

בית חולים שיבא  / צילום:תמר מצפי
בית חולים שיבא / צילום:תמר מצפי

מד"א פרסמו הבוקר (א') את נתוני הנפגעים באירועים ובחגיגות השנה החדשה ברחבי הארץ. במהלך הלילה צעיר בן 23 נהרג בתאונת דרכים לאחר שהתהפך עם רכבו בכביש 98 סמוך לבוקעתא. 34 בני אדם נוספים נפצעו בתאונות שונות ברחבי הארץ, שניים מהם במצב בינוני, השאר במצב קל.

עוד במהלך הלילה כ-40 בני אדם נפגעו באירועי אלימות שונים. גבר כבן 30 נדקר ונפצע באורח בינוני בבת ים, צעיר כבן 20 נדקר ונפצע באורח בינוני מדקירה בחיפה, וצעיר כבן 19 נפצע באורח בינוני, גם הוא מדקירה באשדוד. מצבם של שאר הפצועים קל.

במד"א מסרו כי במהלך הלילה קיבלו טיפול גם 83 בני אדם לאחר שתיית אלכוהול מופרזת. 16 בני אדם נוספים פונו לבתי החולים השונים לאחר שהתעלפו במהלך החגיגות.

וגם מעט רגעי נחת נרשמו בבתי החולים העמוסים גם כך, באחד הלילות העמוסים בשנה: במהלך הלילה פונו לבתי החולים בארץ תשע יולדות שנקפו צירי לידה. דקות ספורות לאחר השעה 3 לפנות בוקר נולדה התינוקת הראשונה לשנת 2017, בבית חולים בירושלים.